پیگیر تصویب رتبه‌ بندی معلمان و متناسب سازی دائمی حقوق بازنشستگان هستیم

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دو طرح رتبه‌ بندی معلمان و نیز طرح دو فوریتی تصویب و دائمی شدن متناسب‌ سازی (همسان‌سازی) حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را امضاء کرده و پیگیر تصویب آن هستم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مجید نصیرایی سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دو طرح رتبه‌ بندی معلمان و نیز طرح دو فوریتی تصویب و دائمی شدن متناسب‌ سازی (همسان‌سازی) حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری را امضاء کرده و پیگیر تصویب آن هستم.

وی اظهار داشت: بنده اعتقادی به کار غیراصولی ندارم و در برخی طرح‌ها با اصل موضوع موافقم و به عنوان حق گروهی از جامعه امضاء کرده و از آن دفاع می‌کنم.

وی افزود: اما باید روشن شود اجرای آن طرح دارای چه تبعاتی است و منابع مالی تحقق طرح کجا خواهد بود و از طرفی نباید به این موضوعات نگاه سیاسی داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی تاکید کرد: موضوع معیشت فرهنگیان، بازنشستگان و جامعه کارگری چیزی نیست که آسان از کنار آن گذشت زیرا هم موجب عدم آسایش جامعه و هم موجب سوءاستفاده دشمن می‌شود.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم یقین داشته باشند طرح‌هایی که نفعی برای آنها داشته باشد را حمایت و امضاء می‌کنم اما همچنان به شفافیت منابع مالی آن طرح نیز تاکید دارم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =