نقش مدیران اجرایی نهاد رهبری در دانشگاه آزاد تعیین‌کننده است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: شرایط شغلی مدیران اجرایی نهاد دارای حساسیت ویژه‌ای است و نقش مدیران دفاتر نهاد بسیار تعیین‌کننده و حساس است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دومین روز از نخستین دوره آموزشی مدیران اجرایی و مسئولان امور خواهران دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور با حضور حجت الاسلام محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

شریفانی در این نشست با تأکید بر نقش و جایگاه ویژه مدیران اجرایی در دفاتر نهاد، گفت: شرایط شغلی مدیران اجرایی نهاد دارای حساسیت ویژه‌ای است و نقش این مدیران به‌عنوان مباشر دفاتر نهاد بسیار تعیین‌کننده و حساس است.

وی اظهار کرد: اجرای امور و عملیاتی‌کردن برنامه‌های نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با همراهی و همکاری مدیران اجرایی و مسئولان امور خواهران میسر و ممکن می‌شود و تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌های اعلامی و اتخاذشده توسط مسئولان نهاد رهبری در استان‌ها عملاً از مجرای مدیران اجرایی و مسئولان امور خواهران به منصه ظهور می‌رسد؛ بنابراین نقش آموزش و به‌روز کردن معلومات و اطلاعات این دو قشر بسیار مهم و پررنگ است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخش‌هایی از تفسیر سوره مبارکه حمد، این سوره و سوره مبارکه اعراف را خلاصه‌ای از روح قرآن برشمرد و گفت: سوره حمد یک دعاست که از صدر تا پایان برای یک فرد مؤمن مبین تواضع در برابر خداوند و چگونگی درخواست و نحوه خضوع در برابر پروردگار و و طلب خواسته‌های بنده مؤمن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =