نحوه برگزاری امتحانات به دانشگاه‌های معین در هر استان واگذار شد

معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد: با توجه به وضعیت متفاوت کرونا در استان های مختلف، نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در هر استانی به دانشگاه معین استان واگذار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، علی خاکی صدیق درباره نحوه بر گزاری امتحانات دانشگاه‌ها گفت: نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در هر استان به دانشگاه معین استان واگذار شده است.

وی علت واگذاری نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها در هر استانی به دانشگاه معین را تفاوت وضعیت استان‌ها از نظر کرونا اعلام کرد و افزود: چون وضعیت استان‌ها از نظر کرونا با یکدیگر متفاوت است بنابراین نحوه برگزاری امتحانات در هر استان به دانشگاه معین واگذار شده است.

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: با اینکه نحوه برگزاری امتحانات بر عهده دانشگاه‌های معین است ولی در مجموع تلاش بر این است که امتحانات حضوری برگزار شود.

گفتنی است اخیراً مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نیز اعلام کرده بود: در صورتی که پوشش واکسیناسیون برای جامعه دانشگاهی هر دانشگاه تکمیل و ۱۰۰ درصد شود، آموزش حضوری آغاز و امتحانات هم به صورت حضوری برگزار خواهد شد. در غیر این صورت تصمیم‌گیری درباره شیوه برگزاری امتحانات بستگی به آخرین وضعیت پیک بیماری در هر استان و هر شهر خواهد داشت و مسئولیت و تصمیم گیری در این باره به شورای آموزش عالی استانی واگذار شده است. روشن است که یک تصمیم کلی برای همه دانشگاه‌های کشور وجود ندارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1116283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =