درخواست جهاد اسلامی فلسطین برای ایستادگی در برابر تجاوزگری تل آویو

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین بر لزوم ایستادن در برابر تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی در گورستان‌ها تاکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، خضرعدنان از رهبران جنبش جهاد اسلامی و از آزادگان فلسطینی اعلام کرد رژیم صهیونیستی با تعرض و بی حرمتی به اجساد و بقایای قبور فرزندان شهروندان فلسطینی ساکن قدس می‌کوشد آنان را تحت کنترل و سیطره خود درآورد.

وی حمایت فلسطینیان از ساکنان قدس را در نبرد دفاع از گورستان‌های قدس در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر خواستار شد.

خضر عدنان گفت: صحنه چسبیدن یکی از ساکنان شهر قدس به قبر فرزند فقیدش علاء النباتنه و جنایت اشغالگران در توسل به زور برای دور کردن این شهروند فلسطینی از گورستان و زمینه سازی برای تخریب آن صحنه دردناکی است که دل‌ها را آزرده می‌کند.

خضر عدنان تاکید کرد که رژیم اشغالگر با بی حرمتی و آسیب زدن به اجساد و بقایای قبرهای فلسطینی‌ها در قدس می‌کوشد ساکنان قدس، ملت فلسطین و امت ما را به زانو درآورد.

گفتنی است نظامیان اشغالگر روز دوشنبه یک زن فلسطینی را هدف تجاوزگری قرار دادند که می‌کوشید خود را به قبر فرزندش در گورستان الیوسفیه برساند و از عملیات تخریب آن از سوی نظامیان اشغالگر جلوگیری کند.

مقبره تاریخی و اسلامی الیوسفیه از این جهت بزرگترین و مهم‌ترین مقبره‌ها در قدس اشغالی است که اولا به صحن‌های مسجد الاقصی و نیز به بخش قدیمی قدس، نزدیک است؛ ضمن آنکه قبور صدها نفر از شهدا و فرماندهان مسلمانان در فتوحات اسلامی نیز در آن قرار دارد و امروز اشغالگران صهیونیست به نبش قبرهای شهدا و فرماندهان و علما اقدام می‌کنند.

مردم قدس اشغالی به شدت از این کار خشمگین هستند و به هر گونه تخریب قبرهای مسلمانان به شدت اعتراض و با آن مخالفت کردند. آن‌ها تجمعات اعتراض آمیز برگزار و بر روی اراضی مقبره الیوسفیه نماز اقامه می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =