رویکرد مجلس بازگشایی کامل مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم تا پایان آبان و واکسیناسیون تمام جامعه هدف، شاهد بازگشایی کامل مدارس باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، محمد وحیدی  با اشاره به آخرین وضعیت بازگشایی مدارس،اظهار داشت: جلسه کمیسیون آموزش مجلس ‌با حضور وزرای بهداشت، علوم و سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: با توجه به روند افزایشی واکسیناسیون عمومی در بین دانش‌آموزان، اساتید، معلمان، دانشجویان و اولیا مربیان، رویکرد این کمیسیون، بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود.

وی افزود: در مدارس روستایی، عشایری و مرزی از ابتدای سال تحصیلی دانش‌آموزان به صورت حضوری سر کلاس‌های درس حاضر شده و تاکنون مشکل خاصی وجود نداشته است.

نماینده مردم ۵ شهر خراسان شمالی در مجلس گفت: در مدارس شهری که جمعیت دانش‌آموزان به نسبت بیشتر است سعی بر این است که دانش‌آموزان نیمی از ایام هفته را به جهت ارتباط مستمر با معلمان به صورت حضور در مدارس حاضر باشند.

وحیدی تصریح کرد: امید است تا پایان آبان‌ماه واکسیناسیون عمومی جامعه هدف به پایان برسد تا شاهد بازگشایی مدارس به صورت حضوری باشیم.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

کد خبر: 1116641

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =