لوازم خانگی| محصولات امرسان را بهتر بشناسیم

تولیدکنندگان داخلی در سال‌های اخیر با افزایش سطح کیفی و همسوترشدن با سلیقه روز به رقبای خارجی خود نزدیک‌تر شده‌اند در گزارش زیر به بررسی یکی از برندهای ایرانی میپردازیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ لوازم خانگی در منزل علاوه بر محبوبیت بخش عمده ای از نیاز های ما را فراهم می کنند. وقتی از لوازم خانگی ایرانی صحبت می‌کنیم، لوازم خانگی امرسان یکی از برندهایی است که نام آن در کنار دیگر برندهای تولید کننده لوازم خانگی به ذهن ما خطور می‌کند.

شرکت امرسان در سال ۱۳۶۰ تاسیس شد. این شرکت در این سال توسط یک جوان تحصیلکرده و موفق به نام حسین فتاحی تاسیس شد. شرکت امرسان در ابتدای فعالیت خود فقط فریزهای خانگی را تولید و به بازار لوازم خانگی عرضه کرد. درسال ۱۳۶۶، امرسان خط تولید یخچال فریزر ۱۶ را راه اندازی نمود. این یخچال فریزر با طراحی جدید و دقیقا مطابق با نیازهای آن روزهای مردم ایران طراحی شده بود که در مدت کوتاهی به پرفروش ترین و محبوب ترین یخچال فریزر در تمام ایران شد. به همین دلیل در سال‌های ۷۱ تا ۷۵ شمسی امرسان فریزرهای ۱۸ و ۲۰ فوتی خود را تولید و روانه بازار کرد. در سال ۸۲ کارخانه امرسان به تولید بخچال تمام هوشمند با نام سامی ۴۶ پرداخت که ویژگی منحصر بفرد آن کنترل دیجیتال بود. پس از آن این کارخانه،  تولید یخچال فریزر های دوقلو را آغاز کرد که با استقبال خوبی رو به رو شد. امروزه کارخانه امرسان محصولات متنوعی همچون یخچال فریزر، کولر گازی و لباسشویی با رده مصرف انرژی A، A++ و A+++ تولید می نماید. همچنین گارانتی محصولات امرسان از سال ۹۶، از ۲۴ ماه به ۳۶ ماه افزایش یافته است. این تولیدات به زودی به یکی از محبوب ترین برند های مورد استفاده در منازل و توسط خانواده ها گردید.

از آنجایی که رقابت در میان تولیدکنندگان خارجی و داخلی محصولات لوازم خانگی بسیار زیاد است، شرکت‌های تولیدی لوازم خانگی به خصوص شرکت‌های ایرانی باید برای ارتقاء و حفظ کیفیت محصولات خود تلاش زیادی انجام دهند. برند امرسان برای بقا در این بازار رقابتی سعی کرده است تا سرمایه‌گذاری‌های زیادی را در بخش تحقیق و توسعه شرکت خود انجام دهد. در حال حاضر این شرکت در شهرک صنعتی عباس آباد با حدود ۱۵۰۰۰۰ مترمربع فضای تولید و بررسی کیفیت قرار گرفته است.

امرسان محصولات خود را در ۷ دسته انواع یخچال و فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، هود، کولر گازی و ماشین ظرفشویی تولید و ارائه کرده است.

پایان پیام/

کد خبر: 1116774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =