اولیایی: آقای علینژاد! پاسخگوی دخالت هایتان باشید!

کاظم اولیایی پیرامون حذف قریب الوقوع تیم های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: الان وقتش است که وزارت ورزش پاسخگوی دخالت های سال های قبلش باشد!

کاظم اولیایی در گفتگو با ایسکانیوز در خصوص حذف تیم های استقلال و پرسپولیس از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به خاطر صادر نشدن مجوز حرفه‌ای این باشگاه‌ها گفت: اگر این اتفاق بیفتد مطمئناً در آینده این موضوع عواقب خوبی را برای این دو باشگاه و فوتبال ایران خواهد داشت و اولین عایدی آن این است که دولت پای خود را از تیم داری بیرون میکشد و این موضوع سرمنشا اثرات خیر برای این دو باشگاه خواهد شد.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در فوتبال ایران تیم ها هرچقدر پرطرفدارتر باشند، فقیر تر و بدبخت تر هستند . شما به تیم‌های سایپا و پیکان نگاه کنید، حتی این تیم هم بدون تماشاگر ردیف بودجه و ورزشگاه اختصاصی دارند دیگر تیم‌هایی مثل فولاد، سپاهان و سایر تیم‌های متمول بمانند اما استقلال و پرسپولیس به خاطر این که زیر نظر دولت هستند با این همه ظرفیت و هوادار به مصیبت های همیشگی و دچار بوده و چه بسا با اتفاق فعلی در آینده اتفاقات بهتری سر راه این ۲ باشگاه باشد.

اولیایی درباره نقش وزارت ورزش و شخص علی نژاد در حذف این باشگاه‌ها گفت: در هر صورت وقتی که آقای علی نژاد در چند سال گذشته در جزئی ترین مسائل این باشگاه‌ها دخالت می‌کرد حالا باید خودش در این خصوص پاسخگو باشد و معتقدم الان دیگر وقت پاسخگویی اوست.

عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای درباره اینکه اگر استقلال و پرسپولیس حذف شوند، چه تیم هایی جایگزین آنها خواهند شد گفت: فقط سه تیم سپاهان، فولاد و گل گهر مجوز حرفه‌ای گرفته اند و همین ۳ تیم راهی آسیا خواهند شد. یعنی با وجود آن که ۴ سهمیه داریم اما چون فقط ۳ تیم مجوز گرفتند از سهمیه چهارم محروم خواهیم ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1116857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =