بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی واحد گرگان از نیمسال دوم تحصیلی

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان از آمادگی این واحد دانشگاهی برای اسکان دانشجویان دختر در نیمسال دوم تحصیلی خبر داد.

محمدرضا احمدی، مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان، در گفتگو با ایسکانیوز، ضمن بیان کارهای در دست اقدام دانشگاه به‌منظور تسهیل حضور دانشجویان، از آمادگی این واحد برای پذیرش دانشجویان غیربومی در خوابگاه، از نیم‌سال آینده خبر داد.

احمدی دز خصوص وضعیت سلف سرویس و خوایگاه‌های دانشجویی این واحد دانشگاهی گفت: همزمان با آغاز فعالیت حضوری دانشجویان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان هم مانند سایر دانشگاه‌های کشور، خود را برای بازگشایی سرای دانشجویی، سالن غذاخوری و بوفه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، آماده کرده است. اما از آن‌ جایی که تلاش شده تا فضایی زیبا و تمیزتر از گذشته برای دانشجویان عزیز آماده شود؛ درحال حاضر به‌دلیل تعمیرات و بازسازی سالن غذاخوری، بوفه و سرای دانشجویی، امکان بازگشایی در نیمسال اول ۱۴۰۰ را نداریم اما قول در اختیار گذاشتن این فضاها با امکانات رفاهی بیشتر و محیطی زیباتر را در نیم‌سال دوم می‌دهیم.
او درخصوص ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه افزود: واحد گرگان فقط خوابگاه دانشجویی خواهران دارد و متاسفانه مکانی برای اسکان برادران نداریم. ظرفیت سرای دانشجویی خواهران ۲۰۰ نفر بوده اما بدلیل شرایط کرونایی، مجبوریم از حداقل ظرفیت استفاده کنیم.

مدیر فرهنگی واحد گرگان درخصوص محدودیت استفاده از خوابگاه برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف تشریح کرد: کلیه دانشجویان غیر بومی استان از مقطع کاردانی تا دکتری و دانشجویان بومی استان که ساکن مناطق روستایی دوردست هستند، می توانند از امکانات خوابگاه استفاده کنند. استفاده از خوابگاه محدودیت در نوع رشته و مقطع تحصیلی ندارد و همه دانشجویان خواهر با رشته‌های مختلف در مقاطع متفاوت می‌توانند درخواست خود را به امور دانشجویی تحویل دهند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1116998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =