کارگاه دانش افزایی ورزش و سبک زندگی سلامت در جزیره کیش برگزار شد

در حاشیه همایش دو روزه آینده پژوهی در قرن جدید در جزیره کیش ، کارگاه یک روزه دانش افزایی به همت سازمان ورزش و تفریحات سالم کیش و انجمن ورزش شرکت ها برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ در این کارگاه دانش افزایی که مربیان ورزش و روسای هیئت های ورزشی کیش حضور داشتند، دکتر مجید خاتونی جامعه شناس و مدیر ورزشی و رئیس انجمن جامعه و ورزش و فرهنگ پیرامون محورهای : سبک زندگی ورزش محور ،نقش اجتماعی مربیان ورزش ،وظایف مدیران و مربیان ورزش در ساختار سلامت جامعه وسلامت در نگاه آینده مطالبی را آموزش دادند.

 در ادامه این کارگاه آموزشی دکتر روح اله محمدی از قهرمانان رشته دوومیدانی و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان موضوع : ساعت شنی و سلامت بدنی را آموزش دادند. 

همچنین دکتر سید امیر حسینی دبیرکل اسبق کمیته ملی المپیک و رئیس انجمن ورزش شرکت ها، موضوعات سلامت و شادابی منابع انسانی و آینده پیش روی المپیک را تدریس کردند.

در این رویداد مدیرعامل منطقه آزاد کیش و مدیر سازمان ورزش و تفریحات سالم کیش دقایقی به سخنرانی پرداخته و ضمن تقدیر و تشکر از مدرسین دوره، عناوین و موضوعات آموزشی مطروحه را بسیار حیاتی و مهم برای جامعه ورزش برشمردند.

در پایان به مربیان و روسای هیئت های ورزشی کیش که در این رویداد دانش محور حضور یافتند گواهینامه شرکت در دوره ارائه شد.

کد خبر: 1117077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =