حضور ۵۰۰ عضو خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین لیگ ورزش همگانی

رئیس اداره ورزش همگانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی از حضور قریب به 500 عضو خانواده این دانشگاه در نخستین لیگ ورزش همگانی خبر داد.

به گزارش مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میثم اللهمرادی با بیان اینکه نخستین لیگ ورزش همگانی دانشگاه آزاد اسلامی از یکم آبان امسال به صورت غیرحضوری آغاز شده است، افزود: این لیگ با افزایش شور و نشاط در جامعه دانشگاهی، مورد استقبال استادان، کارکنان و دانشجویان قرار گرفته و در حال حاضر با قریب به 500 شرکت کننده در حال پیگیری است. 
او ادامه داد: رتبه بندی کارکنان، استادان و دانشجویان در لیگ به صورت جداگانه صورت می‌گیرد و استان ها هم بر اساس شاخص مشارکت در جدول، رتبه کسب می‌کنند، 
اللهمرادی با اشاره به اینکه رئیسان دانشگاه آزاد اسلامی استان ها و واحدها و سایر مسئولان نیز در هفته جاری به جمع شرکت کنندگان در لیگ اضافه شده اند، خاطرنشان کرد: این لیگ بر مبنای مشارکت و تداوم برنامه ریزی شده است و هر عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی  می‌تواند با ورزش در باشگاه یا حتی خانه، فیلم کوتاه از حرکات و برنامه ورزشی که روزهای شنبه و سه شنبه هر هفته در سامانه Onlinesport.iau.ir بارگذاری می شود، ارسال کند.
رئیس اداره ورزش همگانی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: شرکت کنندگان، علاوه بر فرصت شرکت در قرعه کشی جوایز نقدی هفتگی و پایانی لیگ، در صورت کسب امتیاز بالا حائز رتبه در استان و کشور می شوند و از نفرات و استان های برتر تقدیر خواهد شد. 
او با بیان اینکه در حال حاضر استان های سمنان، چهارمحال و بختیاری و لرستان به لحاظ مشارکت در وضعیت بهتری هستند، اضافه کرد: هم اکنون شهرکرد، دامغان و خرم آباد، واحدهای برتر لیگ هستند و روز به روز بر شمار شرکت کنندگان افزوده می شود.

کد خبر: 1117099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 0
      سلام ضمن تشکر از زحمات مدیران و مسئولین سوال بنده اینست که خروجی این همایش چیست ؟ چه کمکی به ورزش دانشگاهی میکند ؟ آیا با یک جلسه ی چند ثانیه ایی یا یک دقیقه ای در هفته ورزشکار بیرون میاد؟ و یا اثر مثبتی بر سلامتی و شادابی افراد دارد ؟ آیا استعدادی تا کنون کشف شده ؟ واقعا بازخورد این خیمه شب بازی چیست ؟ البته جسارت بنده را ببخشید .