کشف کالای قاچاق به ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال از یک تریلی

۳۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک تریلی کشف و جانشین فرمانده انتظامی پایتخت از مردم خواست فعالیت‌های غیرمجاز را گزارش کنند.

گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز؛ سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف ۳۳۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق از یک تریلی خبر داد.

سردار هداوند در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان ری در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کنترل خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی به شهرستان ری به یک تریلی مشکوک شده و خودرو را برای بررسی بیشتر توقیف کردند که در بازرسی از خودرو، ۲ دستگاه تجهیزات پزشکی، ۶۲ دستگاه اکسیژن ساز، ۴۶۰ عدد انواع دوربین مداربسته حرفه ای، ۴۴ هزار و ۷۴۰ انواع البسه و پوشاک و یک دستگاه تلویزیون قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۳۰میلیارد ریال برآورد شد.

جانشین رئیس پلیس تهران به دستگیری راننده خودرو اشاره و تصریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار هداوند خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1117130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =