مدرسه ۱۵ کلاسه سما در استان هرمزگان افتتاح می‌شود

معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس از آغاز اجرای دو پروژه احداث سایبان 130 پارکینگ در سایت مجموعه دانشگاهی واحد بندرعباس و ساخت مدرسه 15 کلاسه در زمینی تملیکی مرکز فرهنگی و آموزشی سما بندرعباس خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، محمد حسین رنجبر گفت: با توجه به پیگیری های انجام گرفته، یکی از راهکارهای در نظر گرفته شده برای رفع مشکلات ناشی از  فضای پارکینگ خودروها، و خسارات وارده به خودروها دراثر گرمای شدید هوا و بروز بلایای طبیعی، در کمیسیون معاملات دانشگاه مصوب گردید که پروژه مسقف سازی پارکینگ با ظرفیت 130 خودرو در محوطه مجتمع دانشگاهی بندرعباس  اجرا شود.

وی اضافه کرد: طرح این مجموعه توسط معاونت مدیریت و توسعه منابع با همکاری دفتر فنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس  تهیه شده و پس از پیگیری و اخذ مجوز از مراجع مرتبط و ذیصلاح سازمان مرکزی طی شش ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

رنجبر بیان کرد: عملیات احداث سایبان  محوطه پارکینگ خودروها با تصویب حداکثر مبلغ نزدیک به 26 میلیارد ریال  از محل بودجه عمرانی آغاز می گردد و انتظار می رود با اتمام آن بخش زیادی از مشکلات مرتبط با فضای پارکینگ این دانشگاه حل شود.

معاون  توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در ادامه از ساخت مدرسه 15 کلاسه در مجتمع فرهنگی سما بندرعباس خبر داد و گفت: مجوز ساخت مدرسه 15 کلاسه سما در زمین به وسعت 5 هزار 224 متر مربع  اخذ وپس ازمناقصه در آینده نزدیک آن هم به مرحله اجرا درخواهد آمد.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: اقدامات عمرانی در دست اجرا در راستای صرفه وصلاح دانشگاه و رضایتمندی اساتید محترم ،کارمندان خدوم و خانواده هایشان باتدبیر و هرچه سریعتر به مرحله اجرا درخواهد آمد.

کد خبر: 1117313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =