تکریم بازنشستگان، قدردانی از محبت‌ها و مواهب الهی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، بازنشستگان را نیروهای مخلصی دانست که عمر خود را صرف خدمت کرده‌اند و باید همواره مورد احترام قرارگیرند زیرا تکریم این عزیزان به منزله قدردانی از محبت ها، مواهی و نعمت های الهی است که خداوند به ما ارزانی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، احسان کامرانی به مناسبت روز خانواده و بازنشستگان در جمع بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی که با حضور هئیت رئیسه دانشگاه برگزار شد با اشاره به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بدون شک پایه گذار دانشگاه آزاد اسلامی شما عزیزانی هستید  که سالها آستین خدمت بالا زدید و برای سربلندی و سرافرازی فرزندان این مرز و بوم،  تمام توان خود را بکار گرفتید و بهترین لحظات خود را در خدمت دانشگاه بودید و امروز به این درجه نایل آمده اید که به طور حتم همیشه در اذهان ماندگار هستید و ما به خاطر وجود شما عزیزان به خود می بالیم.

وی با تاکید بر نقش خانواده به عنوان رکن و پایه آفرینش الهی افزود: با آمدن دین اسلام، اساس و بنیان خانواده معنا و تعریف دیگری یافت به طوری که، در آیات و روایات اسلامی به کرات بر این مهم و نقش خانواده در تعلیم و تربیت تاکید شده است  و امروز با توسعه علم و دانش باید به ریشه های تحکیم خانواده توجه بیشتری شود.

تکریم بازنشستگان، قدردانی از محبت‌ها و مواهب الهی است

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان، نیروی انسانی مجرب را از سرمایه های ذیقیمت هر جامعه خواند و گفت: این عزیزان به عنوان سرمایه های انسانی باید همواره به عنوان یار، یاور و مشاور در کنار جوانان باشند و آموخته های خود را در اختیار این عزیزان برای بهتر شدن روند کار و رسیدن به توسعه پایدار قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس نیز با تجلیل از مقام بازنشستگان گفت: متاسفانه در دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا نتوانستیم قدردان تلاش های این عزیزان باشیم و آنچنان که باید و شاید از آنان تقدیر نماییم.

محمد حسین رنجبر با ارائه گزارشی از وضعیت مالی دانشگاه گفت: به دنبال رایزنی با سازمان و ادارات و سازمان های استان هستیم تا بتوانیم با ارائه راهکاری مناسب پیوند بازنشستگان دانشگاه را با بدنه دانشگاه حفظ و تحکیم ببخشیم و امیدواریم با استفاده عملی از پیشنهادات شما بتوان به راه حل مناسبی دست یابیم.

معاون فرهنگی دانشگاه نیز در این نشست، با قدردانی از همکاران بازنشسته گفت: استفاده از تجربیات این عزیزان، امید آفرین و ترسیم افق های روشن برای جوانان است.

محمود صباحی زاده، مشارکت بازنشستگان را در دورهمی های ورزشی، فرهنگی  وتفریحی  خواستار شد و افزود: استفاده از پیشنهادات شما افراد دلسوخته و با تجربه  می تواند مسیر روشنی از آینده را پیش روی ما بگشاید.

ادای احترام ذست جمعی هیئت رئیسه به بازنشستگان و اهدا لوح و شاخ گل، پایان بخش این نشست صمیمانه بود.

تکریم بازنشستگان، قدردانی از محبت‌ها و مواهب الهی است

انتهای پیام /

کد خبر: 1117322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =