شکست دزدی دریایی آمریکایی، بازتولید ۱۳ آبان ۱۳۵۸ بود

بسیج اساتید کشور در پیامی به مناسبت ۱۳ آبان اعلام کرد: شکست دزدی دریایی تروریست های آمریکایی در دریای عمان، باز تولید یوم الله سیزدهم آبان ۱۳۵۸ در آبان ۱۴۰۰ است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، بسبج اساتید کشور پیامی به مناسبت ۱۳ آبان صادر کرد.

 در ابتدای این متن آمده است: سیزدهم آبان، سالروز بزرگداشت سه روز بزرگی است که هیمنه و هژمونی پوشالی شیطان بزرگ و دست نشانده داخلی اش محمدرضا پهلوی ملعون و معدوم، زیر پای جوانان مؤمن انقلابی و فرزندان سلحشور ملت بزرگ ایران اسلامی، لگدکوب شد. اگر سرنگونی رژیم شاه به مثابه نماد استبداد، انقلاب اول خوانده شد، اخراج حقارت بار آمریکایی‌ها به مثابه کانون استکبار جهانی و قطب امپریالیسم بین الملل، در لسان مبارک رهبر کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شد.

در ادامه این متن آمده است: تجربه تاریخی ملت ایران در مقابله با قدرت‌های استکباری، استعماری و استبدادی، فراز و فرودهای گوناگونی به خود دیده و عبرت‌های ناشی از آن، همواره مقابل دیدگان ملت ما و سایر ملتهاست. سیزدهم آبان، نمادی از یک تلاش تاریخی و تکرار شونده برای استقلال، آزادی و عزت ایران و ایرانیان است. بنابراین نکوداشت ۱۳ آبان، روایت داستان بلند رشادت، شجاعت، مقاومت و پایداری پایمردان و شیرزنان این مرز پرگهر، مرز عزت، آزادی و شرف به وسعت ایران بزرگ است.

در این متن تاکید شده است: در این شرایط که دولت انقلابی در تدارک و تکاپوی حل مشکلات و مسائل گوناگون در جهت خدمت به مردم است، فرزندان ملت و استادان بسیجی در دانشگاه‌های سراسر کشور، ضمن تجدید میثاق با ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، اعلام می‌دارد با تمام توان در خدمت تحقق آرمانهای ملت قهرمان ایران اسلامی، منویات امامین انقلاب اسلامی و مطالبات مردم خواهد بود و باور داریم ترجمه میدانی و عملیاتی شعار «مرگ بر آمریکا» و «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، کمک به تقویت استحکام درونی قدرت جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف و قطع وابستگی‌های بیرونی است که با فعالیت مضاعف و جهادی دلسوزان نظام، ممکن و انجام‌پذیر خواهد شد.

در پایان این متن آمده است: در پایان از عملیات پیروزمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حریم مقدس آب‌های نیلگون دریای عمان و شکست دزدی دریایی تروریست‌های آمریکایی، که باز تولید یوم الله سیزدهم آبان ۱۳۵۸ در آبان ۱۴۰۰ است، صمیمانه سپاسگزاریم و این پیروزی بزرگ را به رهبر حکیم و فرزانه و به تمام اقشار ملت قهرمان ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم. به امید روزی که عالم، شاهد اراده الهی در حاکمیت مستضعفین و قطع حاکمیت مستکبران باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =