افزایش قیمت بلیت‌ها در فقدان نظارت سازمان هواپیمایی

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اینکه قیمت‌های بلیت هواپیما به صورت خلق‌الساعه افزایش یابد پذیرفتنی نیست در حالی که سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی متولی برخورد با اقدامات غیرقانونی ایرلاین‌ها هستند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بلیت هواپیما و عدم نظارت دستگاه‌های متولی در این باره اظهار داشت: اینکه قیمت‌های بلیت هواپیما به صورت خلق‌الساعه افزایش یابد پذیرفتنی نیست این در حالی است که سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی متولی برخورد با اقدامات غیرقانونی ایرلاین‌ها هستند.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی باید سریعاً دستور نظارت بر قیمت‌های بلیت هواپیما را صادر کند. این در حالی است که قیمت خرید بلیت هواپیما در برخی روزها و ساعت‌ها ممکن است متغیر باشد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: مشخص نیست ایرلاین‌ها به چه دلیلی و بی‌ضابطه با قیمت‌ بلیت‌ها بازی می‌کنند؛ نظارت سازمان هواپیمایی کشور بر این موضوع کجا است.

موسوی گفت: افزایش ساعتی قیمت بلیت هواپیما به هیچ وضع به صلاح کشور نیست و نمی‌توانیم شاهد بی‌انضباطی ایرلاین‌ها و عدم نظارت سازمان هواپیمایی کشوری در این زمینه باشیم.

وی ادامه داد: عدم تعادل و توازن قیمت بلیت هواپیما نشان‌دهنده رانتخواری تعدادی از ایرلاین‌ها است که وزیر راه و شهرسازی می‌تواند با دستوری انقلابی و جهادی مانع از این کار شده و از سازمان هواپیمایی کشوری بخواهد نظارت خود را بر این موضوع جدی‌تر کند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1117519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =