سرپرست دفتر حقوقی وزارت علوم منصوب شد

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، با صدور حکمی سرپرست دفتر حقوقی را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، با صدور حکمی علی قسمتی تبریزی را به عنوان سرپرست دفتر حقوقی منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دفتر حقوقی» منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی و راهبردهای اساسی دولت مردمی، تمامی امکانات مادی و معنوی آن دفتر را در راستای حفظ و حراست از حقوق وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری، تعیین خط‌مشی حقوقی مجموعه آموزش عالی، اظهار نظر کارشناسی، مستندسازی اموال غیرمنقول وزارت علوم و مؤسسات تابعه و سایر وظایف محوله به کار گیرید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

شایان ذکر است؛  قسمتی (زاده مشهد _ ۱۳۵۹) دارای دکترای حقوق خصوصی، عضو هیات علمی دانشگاه سمنان است که در سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ نیز معاون دفتر حقوقی وزارت عتف بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =