صدور مجوز ۸۰ مجله تخصصی در زمینه علوم انسانی

نشست هم اندیشی مدیران گروه رشته‌های تحصیلی علوم انسانی و هنر واحدهای دانشگاهی آبادان و خرمشهر با حضور معاون علوم انسانی و هنردانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) از اهواز، دراین نشست که به میزبانی واحد آبادان برگزار شده بود، حجت الاسلام و السملمین خسرو پناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی،  براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، عباسی نیا رئیس واحد آبادان، ابراهیمی رئیس واحد بین الملل خرمشهر و همچنین معاونین این واحدهای دانشگاهی و مدیران گروه‌های رشته های علوم انسانی و هنر حضور داشتند.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه در این نشست با بیان این مطلب که برای اولین بار در دانشگاه‌ها با هدف تعالی علوم انسانی و هنر، معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی پایه ریزی شده است گفت: این معاونت در سه حوزه مهم روزآمدی، بومی سازی و حکم سازی علوم انسانی در حال اجرا است.

وی با تصریح به این مطلب که با پیگیری‌های انجام شده هیئت‌های ممیزه ارتقای اعضای هیات علمی از یک هیئت به دو هیئت افزایش پیدا کرده است گفت: در آینده ای نزدیک ۵ هیات ممیزه در مناطق مختلف کشور راه اندازی می شود.

معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی افزود: با هماهنگی و رایزنی‌ها با وزارت علوم، اساتید دانشیار رشته های علوم انسانی می توانند به عنوان سردبیر انتخاب و مجوز فعالیت داشته باشند.

وی در این نشست همچنین از صدور  مجوز ۸۰ مجله در رشته‌های علوم انسانی خبر داد.

خسروپناه به برگزاری مرتب و منظم جلسات بین معاونت علمی و مدیران گروه از یک طرف و مدیران گروه با اعضای گروه تاکید کرد تا مشکلات ارتقا اعضای هیئت علمی و پایان نامه ها و همایش ها به حداقل برسد.

در پایان جلسه  خسروپناه به تمامی سوالات پیشنهادات و انتقادات حاضرین با حوصله و سعه صدر پاسخ داد. همچنین به تعدادی از دانشجویان واحد آبادان که در کرسی‌های آزاد اندیشی رتبه های استانی و کشوری به دست آورده بودند جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1117554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =