برنامه ۵ ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد

برنامه ۵ ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه در چهل و یکمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی قرار گرفت و به اتفاق آراء تصویب شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، چهل و یکمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز (شنبه ۱۵ آبان ماه) به ریاست دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در  ابتدای این جلسه، برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی دانشگاه با عنوان سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، توسط دکتر محمدمهدی طهرانچی ارائه شد و سپس تمامی اعضا نظرات خود را در این خصوص مطرح کرده و این سند به اتفاق آراء مورد تصویب قرار گرفت. 

در ادامه، دکتر ولایتی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت های تحولی انجام‌شده در دانشگاه توسط دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، از تدوین برنامه پنج ساله راهبردی عملیاتی توسط ریاست و مسئولان دانشگاه تقدیر کرده و اظهار امیدواری کرد که با تدابیر اتخاذشده و اجرای کامل سند راهبردی عملیاتی، زمینه حل مشکلات آموزشی، تربیتی، فرهنگی، اقتصادی و فناوری دانشگاه فراهم آمده و هرچه زودتر شاهد برگزاری حضوری کلاس های درس و تقویت فعالیت های آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =