واکنش رویترز به خط خوردن طارمی از لیست تیم ملی

رسانه معروف دنیا نسبت به خط خوردن طارمی از لیست تیم ملی کشورمان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، دراگان اسکوچیچ شب گذشته لیست تیم ملی کشورمان برای مسابقات پیش رو را منتشر کرد که نام «مهدی طارمی»‌ در آن به چشم نمی‌خورد. بلافاصله پس از این اتفاق رسانه‌های پرتغالی نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند و از دعوت نشدن مهاجم گلزن تیم ملی کشورمان نوشتند.

رویترز نیز به بازتاب این موضوع پرداخت و نوشت: طارمی از لیست تیم ملی ایران کنار گذاشته شد و این بازیکن نمی‌تواند در دیدار لبنان و سوریه حاضر شود. هیچ دلیلی برای این اتفاق از سوی اسکوچیچ گفته نشده که چرا مهاجم پورتو که در این فصل 10 گل به ثمر رسانده و با سردار آزمون زوج فوق‌العاده‌ای در خط تهاجمی ساخته، از لیست خط خورده است.

بر اساس این گزارش، مهدی طارمی چندی پیش با انتشار یک توییت به مصاحبه اسکوچیچ پیرامون تاکتیک پذیری بازیکنان ایرانی واکنش نشان داده بود. او در فضای مجازی نوشت: می‌خواهم بگویم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و قدرت بدنی، دانش تاکتیکی بالایی از فوتبال دارند. متاسفانه مشکلات متفاوت است. زنده باد ایران.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابتهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به ترتیب در روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به مصاف لبنان و سوریه می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =