آخرین جزئیات از مسدودی سامانه‌ دان/ کلاس جبرانی برای جاماندگان از آموزش مجازی برگزار می‌شود

مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موظفند برای دانشجویانی که دسترسی‌شان به آموزش مجازی قطع شده بود، کلاس جبرانی بگذارند.

جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز در زمینه قطعی سامانه‌های آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مشکل عدم دسترسی برخی دانشجویان به سامانه دان برطرف شده است و دانشجویان می‌توانند بدون مشکلی از آموزش مجازی در بستر سامانه دان استفاده کنند.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از طرح موضوع در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شد اگر اختلالی در سیستم ایجاد شده باشد، ما با واحدها صحبت می‌کنیم که این اختلال جبران شود. واحدها موظفند برای دانشجویانی که نتوانستند در این 2 روز از سامانه‌های مجازی استفاده کنند کلاس جبرانی بگذارند تا حقی از کسی ضایع نشود.

گفتنی است، از روز گذشته برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که نسبت به پرداخت بدهی شهریه‌ای خود در سامانه آموزشیار اقدام نکرده بودند؛ نسبت به عدم دسترسی به کلاس‌های آموزشی در سامانه دان گلایه داشتند و با پیگیری‌های مربوطه این مشکل برای همه دانشجویان رفع شده است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1117666

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =