تزریق 2 میلیون دز واکسن کرونا در استان همدان

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان گفت: ۹۵ درصد افراد بستری و فوتی کرونا واکسن نزده اند که در استان همدان بیش از دو میلیون دز واکسن ترزیق شده است

به گزارش ایسکانیوز از همدان، اسدالله ربانی مهر مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا در جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا با اشاره به اهمیت حوزه اطلاع رسانی و نقش رسانه ها در آگاهی بخشی به جامعه در موضوع کرونا گفت:
رسانه بیشتری همکاری را از ابتدای اپیدمی کرونا تا امروز با ستاد مدیریت کرونا داشته اند که جای تقدیر دارد.

با سرد شدن هوا در فصل پاییز و بعد از آن فصل زمستان خطر ابتلا به کرونا بیشتر شده است و باید با رعایت پروتکل ها سعی کنیم در روزهای آینده آمار ابتلا افزایش پیدا نکند.

وی افزود: استان همدان با تزریق بیش از دو میلیون دوز واکسن از استانهای پیشگام در تزریق واکسن کروناست و تا امروز ۷۰ درصد جمعیت استان دز اول واکسن را دریافت کردند.

ربانی اظهار کرد: با وجود فعال و مستمر مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان مردم عزیز میتوانند با خیال آسوده به مراکز مراجعه کنند تا خطر موج جدید در استان فروکش کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری همدان در پایان جلسه افزود: در تامین انواع واکسن برای مراکز واکسیناسیون استان همدان مشکلی وجود ندارد و هر روز محموله های جدید وارد استان میشود. همچنین وجود تنوع زیاد واکسن کرونا در مراکز تجمیعی، مردم میتوانند واکسن مورد نظر خود را انتخاب کنند.
هم اکنون در استان ۷۳۰ هزار دز واکسن در انبارهای استان وجود دارد و مشکلی برای واکسن در استان همدان نیست.

انتهای پیام /

کد خبر: 1117771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =