تقدیر از رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور بدون احتساب سهمیه جامعه شاهد و ایثارگر

رییس بنیاد شهید، رییس کمیسیون آموزش مجلس و وزرای علوم و آموزش و پرورش از نفرات برتر و رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور بدون احتساب سهمیه جامعه شاهد و ایثارگر تقدیر کردند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در ششمین همایش ملی تجلیل از نفرات برتر و رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری بدون احتساب سهمیه جامعه شاهد و ایثارگر که هم‌اکنون در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی درحال برگزاری است، گفت: اگر انسان‌های موفق همیشه بدانند که در کسب موفقیت‌هایشان دیگران نیز نقش موثری داشتند بدون شک نحوه کردار و رفتارشان متفاوت خواهد شد؛ بنابراین فکرنکنیم که به تنهایی صاحب موفقیت شدیم.

زلفی‌گل با بیان اینکه ضمن تقدیر و خداقوت گفتن به رتبه‌های برتر شاهد و ایثارگر باید به خانواده‌ها و اساتید و معلمان آن‌ها هم تبریک گفت، عنوان کرد: بیشتر از کسب موفقیت، حفظ موفقیت‌تر سخت‌تر است؛ بنابراین دست از تلاش برندارید و همچون گذشته با موفقیت پیش روید.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: دانشمند شدن و کسب موفقیت‌های علمی و دانشی یکباره اتفاق نمی‌افتد و تدریجی و پلکانی است پس سیر پیشرفت علمی را پلکانی بالا روید.

در ادامه این برنامه منادی سفیدان رییس کمیسون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی خطاب به رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور در مراسم بیان کرد: خداقوت به شما و خانوادهایتان می‌گویم که با وجود آنکه می‌توانستید از سمیه خود استفاده کنید، اما روی پای خود ایستادید و افتخار آفریدید.

منادی سفیدان با اشاره به اینکه ۳ درصد افراد جامعه کارآفرین هستند، ادامه داد: خود را جزو این دسته از افراد ببینید و کاری کنید که بتوانید برای جوانان این مملکت اشتغالزایی و کارآفرینی داشته باشید چراکه یکی از موضوعات مهم امروز اشتغال جوانان است.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: حدود ۶۳۰۰ شرکت دانش بنیان فعال در کشور داریم، اما در کشورهای همسایه تعداد این شرکت‌ها ۱۰ برابر است. انتظار داریم که رتبه‌های برتر به این سمت حرکت کنند، چون دیگر دشمن با سلاح و ... به ما حمله نمی‌کند، دشمن فکر می‌کند، هک می‌کند و یکباره پمپ بنزین‌های ما را با هک کردن دچار اختلال می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =