جزئیات تکمیل ظرفیت آزمون دستیاری اعلام شد

جزئیات مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اعلام شد. این مرحله به رشته های بیماری های داخلی، بیماری های عفونی، کودکان، بیهوشی و طب اورژانس اختصاص دارد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، نتایج آزمون دستیاری ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شده است و پس از پایان مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان، ظرفیت برخی از رشته ها خالی مانده است که بر همین اساس مرحله تکمیل ظرفیت برای چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی اجرا می شود.

انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی از چهارشنبه ۱۹ آبان تا یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی انجام می شود.

مرحله تکمیل ظرفیت به رشته های بیماری های داخلی، بیماری های عفونی، کودکان، بیهوشی و طب اورژانس و با تعداد ۲۹۲ نفر ظرفیت برای این رشته ها اختصاص دارد.

چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پس از دوبار تعویق سه شنبه ۸ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد. تعداد ۱۲ هزار و ۶۰۱ نفر در این دوره ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۴.۵ درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کردند. پس از اعلام نتایج اولیه ۷ هزار و ۳۹۴ نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شدند و در نهایت نتایج نهایی ۱۱ مهرماه ۱۴۰۰ اعلام شد.

ظرفیت پذیرش چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی نسبت به سال گذشته افزایش داشت و از حدود ۳۶۰۰ نفر به ۴ هزار و ۳۰۳ نفر رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =