پیام ژاوی به بازیکنان بارسا

ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا از بازیکنان تیمش خواست که به خودشان ایمان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ روز سه‌شنبه ژاوی به صورت رسمی کار خودش را به عنوان سرمربی بارسلونا آغاز کرد. کاتالان‌ها فصل را با کومان آغاز کردند، اما این خوان لاپورتا رئیس این باشگاه دیگر طاقت نتایج ضعیف این سرمربی هلندی بعد از دو فصل را نداشت و به جای او، ژاوی هرناندز را به خدمت گرفت. 

به نقل از سایت مارکا، در اولین حضور ژاوی در تمرینات بارسا، بسیاری از بازیکنان این تیم به خاطر مصدومیت و حضور در اردوی تیم ملی کشورشان غایب بودند و ژاوی فقط با تعداد کمی از بازیکنانش، تمرینات را آغاز کرد. البته چندتن از بازیکنان مصدوم این تیم همچون جرارد پیکه، مارتین بریتویت، اریک گارسیا، آنسو و عثمان دمبله در این جلسه تمرینی حضور پیدا کردند.

او پیش از شروع تمرینات، به بازیکنانش گفت: "باید به خودتان ایمان داشته باشید. اتفاقی که در سلتاویگو افتاد، دیگر نباید رخ بدهد. همیشه باید هوشیار باشید. نمی‌توانید در نیمه اول سه بر صفر جلو بیافتید و در آخر بازی را با تساوی به پایان برسانید." 

همچنین ژاوی در ادامه به بازیکنانش تاکید کرد که باید از حضور در باشگاهی همچون بارسلونا به خود ببالند و هرکاری برای موفقیت این تیم انجام دهند.

کد خبر: 1117985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =