انعقاد تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بولینگ

تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران منعقد شد.

 به گزارش روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم نامه همکاری مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس جمهوری اسلامی ایران، امروز به امضای دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و هاشم اسکندری رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس رسید.

در نشست انعقاد این تفاهم‌نامه، دکتر لشگری با اشاره به امکانات سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورزش گفت: با توجه به تمهدیدات دانشگاه آزاد اسلامی، ورزشکاران این دانشگاه اعم از دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان و اعضای تیم های حرفه ای در یک موقعیت طلایی قرار گرفته اند و برای حفظ و ارتقای فعالیت های فرهنگی ورزشی دانشگاه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی همچنین تلاش روزافزون برای حفظ و ارتقای سلامت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در دوران پاندمی کرونا و هم افزایی و افزایش همکاری ها با وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون های ورزشی کشور را در راستای کمک به ورزش ملی، از جمله برنامه های مهم این مرکز برشمرد. او حضور بیش از 1700 عضو خانواده دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین لیگ ورزش همگانی را نقطه عطف فعالیت های مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه در حوزه ورزش همگانی طی سال جاری عنوان کرد و افزود: این لیگ از یکم آبان امسال به صورت غیرحضوری آغاز شده و با افزایش شور نشاط در جامعه دانشگاهی، مورد استقبال استادان، کارکنان و دانشجویان قرار گرفته است. 

دانشگاه آزاد اسلامی به ورزشکاران دانشگاهی و ملی پوشان انگیزه مضاعف می دهد

در این نشست، رئیس فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس نیز گفت: خوشبختانه با حضور دکتر لشگری، شاهد تحول در ورزش دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و امیدواریم با توجه به امکانات ورزشی و استعدادهای ورزشکاران این دانشگاه، رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور پیشرفت روزافزون داشته باشد.

هاشم اسکندری، وجود سه ‌هزار باشگاه مجوزدار بیلیارد در سراسر کشور را یک ظرفیت بزرگ در این رشته دانست و اضافه کرد: در سال های اخیر کشورمان 99 مدال بین المللی در رشته های بولینگ، بیلیارد و بولس کسب کرده است و در اسنوکر، رنک دوم جهان هستیم.

او با بیان اینکه علی دایی بهترین گلزن ملی فوتبال ایران، از شاخص ترین اسنوکربازان ایران است، ادامه داد: بولینگ، بیلیارد و بولس، ورزش های دانشگاهی هستند و امیدواریم شاهد توجه متولیان ورزش به این رشته های مهیج هستیم.

اسکندری با اشاره به نقش پررنگ تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در تقویت تیم های ملی و تاثیرگذاری بر ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای کشور، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به ورزشکاران دانشگاهی و ملی پوشان انگیزه مضاعفی برای ادامه تحصیل و ورزش می دهد و با توجه به انعقاد تفام نامه، امیدواریم با مشارکت دانشگاه، شاهد ارتباطات گسترده تر و توسعه فعالیت های فدراسیون باشیم.

او با اشاره به امکانات این فدراسیون اظهار کرد: بر اساس تفام نامه، تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با تخفیف ویژه از امکانات فدراسیون بهره مند شوند. 

همچنین سمیه موسوی سرپرست نائب رییسی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس که در نشست حضور داشت، ابراز امیدواری کرد با انعقاد تفاهم نامه، این رشته ها به ویژه در بین بانوان توسعه داشته باشد.

کد خبر: 1118032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =