ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، اقدامات لازم جهت ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی برای همدانی ها را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از همدان، چند روزی است که ثبت نام اینترنتی سامانه ملی مسکن آغاز شده که یکی از اهداف اصلی دولت سیزدهم بوده و اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطالبه این موضوع ویژه را از رئیس جمهور داشتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته سامانه ثبت نام ملی مسکن برای همدانی‌ها امروز باز می‌شود.

حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اجرایی شدن طرح جامع ملی مسکن در کشور این اقدام در همدان با مشکلاتی مواجه بود که مانع از دسترسی‌ شهروندان عزیز همدانی به سامانه ثبت نام شده بود.

این مقام مسئول افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته  و مکاتبه انجام شده با وزیر محترم راه و شهرسازی، مقرر شد که مشکل ثبت نام در همدان مرتفع شود، تا همشهریان همدانی بدون مانع و مشکلی بتوانند  در سامانه ملی مسکن ثبت نام خود را انجام دهند.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در همدان ۵۰ هزار واحد مسکونی برای اقشار ساخته شود و افرادی که از دارا بودن واحدهای مسکونی محروم ماندن مالک شوند.

حاجی بابایی چشم انداز روشنی را برای استان همدان نوید داد و تاکید کرد: در سال‌های آینده همدان را به عنوان یک استان توسعه یافته می شناسند.

کد خبر: 1118062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =