نظر وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان چیست؟

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نظر خود را نسبت به رتبه‌ بندی معلمان در توییتر اعلام کرد و گفت: رتبه بندی معلمان نیازمند نگرشی واقع بینانه با رویکرد برقراری عدالت در پرداختی آنهاست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری ایسکانیوز، مسعود فیاضی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: اصلاح نظام پرداخت معلمان و رتبه‌ بندی ایشان یکی از مسائل بسیار مهمی است که نیازمند نگرشی واقع‌بینانه، با رویکرد برقراری عدالت در نظام پرداخت معلمان از سویی و ارتقاء توانمندی و صلاحیت‌های حرفه‌ای آنها از سوی دیگر است

وی افزود:این مهم که از سوی مجلس شورای اسلامی در دستور بررسی و رسیدگی قرار دارد می‌تواند این مطالبه چندساله فرهنگیان که به کرات در اسناد بالادستی از جمله سند تحول، سیاست‌های تحولی و قانون برنامه ششم توسعه مورد تأکید واقع‌شده است را تحقق بخشد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهوری مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.

مسعود فیاضی متولد بهمن ماه ۱۳۵۴ در تهران و تحصیلکرده رشته عمران در دانشگاه تهران است، وی ۱۵ سال نیز دوره حوزوی خارج فقه را طی کرده است.

وی مدیرمسئولی ۳۶ عنوان مجله رشد وزارت آموزش و پرورش، رئیس هیأت مدیره انتشارات مدرسه وابسته به وزارت آموزش و پرورش، عضو هیأت مدیره شرکت افست (شرکت چاپ و توزیع‌کننده کتاب‌های درسی وزارت آموزش و پرورش)، مسئول محتوایی بنیاد ICDL وابسته به وزارت آموزش و پرورش، دبیر علمی جشنواره کتاب رشد وزارت آموزش و پرورش، رئیس کارگروه گفتمان انقلاب اسلامی آموزش و پرورش استان تهران در سال ۱۳۸۸ و معاون مطالعات فرهنگی و اجتماعی مرکز پژوهش‌های مجلس را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =