وزیر ورزش: پرداخت پاداش ملی‌پوشان فوتبال در اسرع وقت

وزیر ورزش و جوانان گفت: عزت و امیدآفرینی در جامعه از اولویت‌های نخست وزارت ورزش و جوانان است و با جدیت تمام و تلاشی مضاعف در این مسیر گام‌های موثری خواهیم برداشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز جمعه 21 آبان در نشست صمیمانه با روسای هیات‌های ورزشی، مربیان، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره که در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد بر نقش مهم این منطقه به‌عنوان جزیره‌ای رویدادمحور در حوزه ورزش تاکید کرد.

وی افزود: با تامین نیروی انسانی، تجهیزات مورد نیاز و استقلال کاری در این زمینه، کیش انتخاب نخست فدراسیون‌های ورزشی می‌شود.

سجادی در رابطه با اینکه در سطح کشورهای مختلف، صدها مورد رویداد در حوزه ورزش برگزار می‌شود، اظهار داشت: با  شناسایی رویدادهایی که تشابه آب و هوایی با این منطقه دارند می‌توان برای برگزاری چنین رویدادهایی در کیش گام‌های موثری برداشت.

وی تاکید کرد: روسای هیأت‌های ورزشی جزیره کیش می‌توانند با ایجاد تعامل سازنده با کشورهای همسایه که تشابه آب و هوایی با این منطقه دارند نسبت به محقق شدن این مهم اقدام کنند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری دوره همبستگی المپیک به میزبانی جزیره کیش، گفت: منطقه آزاد کیش می‌تواند در سطح کشور مرجع برگزاری رویدادهای ورزشی شود.

حمید سجادی با تاکید بر لزوم اهمیت نوآوری و خلاقیت در ورزش کیش، افزود: کیش می‌تواند در حوزه ورزش و محیط زیست پیشرو باشد و با فدراسیون‌ها و روسای هیأت‌های ورزشی تعامل سازنده داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان، جزیره کیش را بهترین منطقه برای برگزاری دوره‌های اکتیورست تیم‌های ملی معرفی کرد و افزود: جزیره کیش با ظرفیت‌های گردشگری، شرایط آب و هوایی و حمل و نقل دریایی و هوایی می‌تواند مقصد بسیاری از ورزشکاران باشد.

وی بر ضرورت راه‌اندازی شورای اندیشه‌ورزی ورزش و شورای اندیشه‌ورزی جوانان اشاره داشت و گفت: شورای اندیشه‌ورزی ورزش از اولویت مهمی برخوردار است و ضمن توجه به این دو اصل باید طرح‌های خلاقانه و ایده‌های جدید در این زمینه ارائه شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص روحیه شاد و پیگیر بودن رئیس جمهور کشورمان در حوزه ورزش، گفت: آیت‌الله رئیسی به ورزش‌های خانواده، همگانی و قهرمانی تاکید بسیاری داشتند.

به گفته سجادی، روحیه مردمی ایشان بیانگر دولت مردمی، انقلابی و اهداف گام دوم انقلاب هست و یکی از بیانیه‌های گام دوم انقلاب را می‌توان توجه به نسل جوان و انقلاب تمدن اشاره داشت.

وی با بیان اینکه کیش با هدف تحقق بیانیه گام دوم انقلاب "جوان‌گرایی" را در دستور کار خود قرار داده است، عنوان داشت: در این زمینه اقدامات مهم در وزارتخانه آغاز شده و جوان‌گرایی اولویت کار است.

سجادی در بخش دیگری از سخنان خود نقش وزارت ورزش را موتور تولید امید و عزت عنوان کرد و گفت: عزت و امیدآفرینی در جامعه از اولویت‌های نخست وزارتخانه است و با جدیت تمام و تلاشی مضاعف در این مسیر گام‌های موثری خواهیم برداشت.

وی با بیان این که ١٤ هزار هیأت ورزشی در استان‌ها ریشه‌های درخت قهرمان‌پروری کشور هستند، بیان داشت: با رویکرد جدید نسبت توانمندسازی ساختار در حوزه ورزش اقدام کردیم از این رو برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی به‌مناسب بزرگداشت روز کیش در جزیره خبر مسرت‌بخشی است و دست‌اندرکاران این رخداد مهم قابل تقدیر هستند.

به گفته سجادی، ارائه خدمات شایسته در کیش از قبیل ایستگاه‌های دوچرخه سواری می‌تواند رضایتمندی گردشگران را به‌دنبال داشته باشد و تحقق این مهم نیز سبب رونق گردشگری می‌شود.

وی بر جایگاه مهم کیش در حوزه ورزش تاکید کرد و گفت: سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه‌های اجرایی مسؤولیت مهمی در قبال مردم دارند و باید در استای مسؤولیت اجتماعی برای ارتقا و پیشرفت ورزش جزیره تلاش کنیم.

سجادی در ادامه ضمن تقدیر از ملی‌پوشان فوتبال و تبریک برد شب گذشته تیم ملی مقابل لبنان با بیان اینکه پاداش ملی‌پوشان فوتبال پرداخت می‌شود، افزود: قدردان تیم ملی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: اگر برنامه‌ریزی‌ها به درستی پیش برود، به‌همراه رئیس فدراسیون فوتبال در روز بازی با سوریه در کنار ملی‌پوشان خواهیم بود و  تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از ملی‌پوشان حمایت کنیم.

وی گفت: برای پرداخت پاداش ملی‌پوشان برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته و به‌زودی پاداش اعضای تیم ملی پرداخت خواهد شد.

سجادی در پایان ضمن تقدیر از همراهی محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان خاطرنشان ساخت: یادمان نرود که کیش جزو استان هرمزگان است و این استان در رشد و توسعه کیش سهیم است و زیرساخت‌های ورزشی این جزیره زیبا متعلق به تمام هرمزگان است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =