تقویت شوراهای حل اختلاف در هر استان مبارزه با فساد را جدی‌تر می‌کند

جعفر راستی معتقد است که شوراهای حل اختلاف در استانداری‌ها نقش مهمی در مبارزه با فساد در شوراهای شهر برعهده دارند و اگر این شوراها تقویت شوند، مبارزه با فساد منسجم‌تر می‌شود.

جعفر راستی؛ نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز درخصوص نحوه مبارزه با فساد در شوراهای شهر گفت: در زمان انتخابات و تایید صلاحیت افراد باید سخت‌گیری‌هایی صورت گیرد اما این کافی نیست و عملکرد اعضا در طول چهار سال هم باید تحت نظارت باشد. در استانداری‌های سراسر کشور تشکیلاتی تحت عنوان شورای حل اختلاف وجود دارد و استاندار هر استان در راس آن  شورا است که به شکایت‌هایی که از شورا و شهرداری می‌شود، رسیدگی می‌کنند. من از تمام هموطنان می‌خواهم که در صورت مشاهده تخلفات موضوع را به شوراهای حل اختلاف اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید

۴۰۰ متهم به فساد در شوراهای شهر کشور/ نظارت و پیشگیری با کیست؟

راستی با اشاره به نقش شوراهای حل اختلاف در استان‌ها در جلوگیری از فساد در شوراهای شهر، عنوان کرد:  من در دوره قبل یکی از اعضای شورای حل اختلاف بودم و حقیقتا  اگر تمام استانداران دغدغه کشور و مردم را داشته باشند اگر شکایتی از تخلف در شورا مطرح شود، در کمترین زمان به آن رسیدگی می‌کنند. امروز شرایط بهتر شده و اگر شکایتی مطرح شود در زمان دو هفته به آن رسیدگی می‌شود. اگر شوراهای حل اختلاف در هر استان تقویت شود، مبارزه با فساد هم جدی‌تر گرفته می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1118312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =