آغاز عملیات حشد شعبی و ارتش عراق در سلسله جبال حمرین

منابع عراقی از عملیاتی خبر دادند که از بامداد امروز شنبه در هشت محور در سلسله جبال «حمرین» علیه تروریست‌های داعش شروع شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، سازمان حشد شعبی عراق از عملیاتی خبر داد که نیروهای حشد شعبی و ارتش عراق علیه داعشی‌ها در هشت محور شروع کرده‌اند.

نیروهای نظامی عراق از بامداد امروز (شنبه 13 نوامبر) عملیاتی را در 8 محور در رشته‌کوه‌های حمرین علیه تروریست‌های داعش آغاز کردند.

بر اساس بیانیه رسمی سازمان حشد شعبی این عملیات در منطقه میان جاده بغداد ـ کرکوک و جاده «قره تپه» در رشته‌کوه‌های حمرین برگزار می‌شود.

این بیانیه افزود که مسئولیت اجرای عملیات در 4 محور بر عهده ارتش و در 4 محور دیگر بر عهده نیروهای حشد است.

در این بیانیه تأکید شده که این عملیات بر اساس اطلاعات دقیق امنیتی و تعقیب تروریست‌ها و رصدهای روزانه و با حمایت نیروهای هوایی ارتش عراق برگزار می‌شود.

در بیانیه سازمان حشد شعبی عراق آمده است: چهار محور شمالی وشرقی مسئولیتش با نیروهای ارتش و چهار محور جنوبی و غربی مسئولیتش با نیروهای عملیات دیالی حشد شعبی شامل تیپهای یکم، 110، 23 و تیپ نداء دیالی است.

علاوه بر آن یگان‌های خنثی کننده مواد منفجره و امدادرسانی پزشکی هم در این عملیات حضور دارند.

در بیانیه سازمان حشد شعبی عراق آمده است: این عملیات علیه داعشی‌هایی انجام می‌شود که مرتکب جنایاتی علیه غیرنظامیان شده‌اند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1118325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =