آیا چرخ سایپا در حال چرخیدن است؟

سایپا خیبری را برد که انصافا حالا با این همه هزینه یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر است.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ هرچند خود سایپا از لحاظ شخصیتی چیزی کم ندارد و آنها را کلا به چشم لیگ برتری در این فصل نگاه می کنند. بعد از چند هفته ناکامی یا موفقیت های خفیف این برد می تواند فعلا آبی روی آتش نتایج قبلی سایپا باشد.

اما ذکر چند نکته در مورد سایپا حائز اهمیت است. اول اینکه کادر فنی سایپا به نحوه گل خوردن این تیم آن هم در خانه توجه کند. با سه ضربه از دروازه حریف توپ به دروازه سایپا رسیده و گل به ثمر رسیده است.

باید قبول کنیم وزن حرکتی تیم سایپا چه در دفاع و چه در حمله دچار مشکل است، شکست خیبر آن هم در دقیقه نود بسیار شیرین است اما نباید پشت این پیروزی سنگر گرفت و مشکلات ساختار تیمی سایپا را فراموش کرد.

نکته دوم اینکه حالا که سایپا برده باید برای پیدا کردن کاریزمای صعود بتواند در زمین حریفان هم پیروز شود چرا که آنوقت است که هم جبران مافات امتیازات گذشته را می کند و هم نشان می دهد به شخصیت اصلی خود بازگشته است.

نکته سوم به نظر می رسد نتایج این چند هفته کمی متأثر از دیر انتخاب شدن مربی و شکل گرفتن تیم باشد که به جز چند تیم البته تیم های دیگری هم درگیر این مسئله بوده اند اما احتنالا از هفته پنجم و ششم به بعد عیار تیم ها و کادر فنی آنها مشخص خواهد شد و حالا باید به انتظار نتایج این تیم بعد از این هفته ها نشست.

در کل باید دید که با این برد شیرین چرخ ماشین سایپا در حال چرخیدن است یا اتفاقات باعث و بانی چنین بردی بوده اند.

امیر کریمی

کد خبر: 1118345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =