قابلیت جدید واتساپ در آخرین به‌روزرسانی

در نسخه بتا واتساپ قابلیت مخفی کردن آخرین بازدید برای مخاطبین خاص در نظر گرفته شده و قرار است برای کاربران عمومی هم منتشر شود.

به گزارش گروه علم و فنائری خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از phonearena، wabetainfo یکی از وبسایت‌هایی است که به روز رسانی‌های نسخه‌های بتای واتساپ را بررسی می‌کند و پیش از آنکه قابلیت‌های جدید در برنامه واتساپ به صورت عمومی و گسترده عرضه شوند، آنها را آزمایش کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد.

یکی از آخرین ویژگی‌های این پیام رسان، قابلیت جدیدی است که از طریق آن می‌توانید انتخاب کنید چه کسی وضعیت آخرین بازدید شما را ببیند. این موضوع یک به‌ روز رسانی بسیار خوشایند برای آن دسته از کسانی است که تمایل دارند حریم خصوصی بیشتری داشته باشند و می‌خواهند وضعیت آنلاین بودن خودشان را از دیگران پنهان کنند.

گاهی اوقات، قابلیت باز کردن پیام رسان واتساپ برای بازخوانی مجدد پیام‌ها یا صحبت با یک فرد به صورت خصوصی، بدون اینکه وضعیت «فعال» شما را به دیگران نشان دهد، می‌تواند ویژگی خوبی باشد. تاکنون، تنها گزینه در دسترس کاربران واتساپ این بود که یا وضعیت آخرین بازدید خود را به یکباره برای همه افراد باز بگذارند یا بدون اینکه انتخابی داشته باشند، فقط این دسترسی را به مخاطبان خود بدهند.

مخفی کردن عکس نمایه بدون مسدود کردن مخاطب

طبق اطلاعات WABetaInfo، کاربران همچنین می‌توانند انتخاب کنند که کدام مخاطبین عکس نمایه و بخش About آنها را ببینند. این به‌ روز رسانی‌های جدید با نسخه بتای ۲.۲۱.۲۳.۱۴ واتساپ برای کاربرانی خاص ارائه می‌شوند. هنگامی که این به روز رسانی در دسترس شما قرار گرفت، می‌توانید با رفتن به برنامه واتساپ، بخش‌ تنظیمات، حریم خصوصی و حساب، این تنظیمات حریم خصوصی را فعال کنید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =