فعالیت بیش از ۲۰ کانون فرهنگی و کسب رتبه دوم کشوری

نماینده کانون های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: دانشگاه ها و مراکز آموزشی صرفا محل آموزش دروس و دریافت مدارک تحصیلی نیستند و فعالیت های فرهنگی به اندازه فعالیت های آموزشی اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری ایسکانیوز از همدان، محمدحسین میرزائی دبیر کانون ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در جمع ۱۵۰۰ نفری دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه در جشن نو دانشجویان اظهار کرد: دانشگاه ها و مراکز آموزشی صرفا محل آموزش دروس نظری و عملی و دریافت مدارک تحصیلی نیستند و فعالیت های فرهنگی به اندازه فعالیت های آموزشی اهمیت دارد.

دبیر کاوا با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله) که میفرمایند: "توجه کنید که امروز، عمده قوای دشمنان ما در جبهه ی فرهنگی کار می کند" خاطر نشان کرد: متاسفانه اهمیت دادن به فعالیت های فرهنگی از سوی جوانان که باعث رشد و نمو و بالندگی جمعیت جوان و دانشجویان میشود و آنها را از تهدیدات دشمنان این مرز و بوم حفظ مینماید، روز به روز کمرنگ تر شده و در ما در این رابطه دغدغه فرهنگی داریم.
دبیر کانون ارتباطات و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان اذعان داشت: در معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، بیش از بیست کانون فرهنگی در زمینه های رسانه و فضای مجازی، فیلم و عکس، گویندگی و نویسندگی، مهدویت و... حضور فعال دارند که دانشجویان میتوانند باسلایق و علایق مختلف خود، نسبت به فعالیت در این کانون ها بپردازند.

میرزائی با اشاره به این که دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با لطف وعنایت پروردگار و توجهات حضرت ولی عصر(عج) موفق به کسب رتبه دوم کارنامه فرهنگی در سطح کشور شده است، افزود: این موفقیت بزرگ سر آغاز فعالیت های فرهنگی بیشتر این دانشگاه میباشد و کسب این رتبه مرهون زحمات ریاست، معاونت فرهنگی و دانشجویان فعال در حوزه فرهنگ و رسانه است.

کد خبر: 1118565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی سماواتی IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      2 0
      احسنت بر برادر عزیز و خداقوت خدمت مجموعه فرهنگی دانشگاه ازاد استان همدان
    • Reza FR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      1 0
      خداقوت خدمت تمام زحمت کشان عرصه فرهنگ