لابی برخی نمایندگان ادوار برای گرفتن پست/ تهدید، فشار و سهم‌خواهی تا کجا؟

دلیل حضور نمایندگان ادوار در مجلس شورای اسلامی چیست؟ آیا آنها به دنبال سمت یا پست جدید در دولت سیزدهم هستند؟

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز؛ حضور نمایندگان ادوار در مجلس طبق قانون هیچ مشکلی ندارد ولی آنچه اخیرا شاهد آن هستیم برخی از نمایندگان ادوار به ویژه نمایندگان مجلس دهم در حال لابی گری با نمایندگان فعلی برای معرفی آنها به وزارت خانه ها به عناوین مختلف مثل نماینده پارلمانی فلان وزارتخانه هستند. آیت الله رئیسی باید هوشیار باشند و جلوی اینگونه لابی کردن ها و زد و بندهای پر ضرر را بگیرند.

محمدرضا مبلغی؛ نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز با تایید این موضوع گفت: برخی از نمایندگان ادوار با مراجعه به نمایندگان فعلی مجلس یک سری مطالباتی دارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه برخی از سیاسیون با مراجعه به ما، سهم، پست و مقام مطالبه می کنند افزود: ما از این بابت خیلی تحت فشار هستیم. در حوزه انتخابیه بنده برخی از افراد که سابقه مدیریتی داشتند و در حال حاضر مشغول نیستند صرفا سهم خواهی میکنند.

مبلغی با اشاره به اینکه برخی از این افراد برای گرفتن پست و مقام حتی تهدید هم میکنند افزود: بین این افراد از نماینده ادوار گرفته تا سیاست‌مدار پیشین، وجود دارد.

نماینده کوهدشت در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: جاه طلبی دیگران ما را به دردسر انداخته است ولی امیدوارم هرچه سریع تر این رویه تغییر کرده و کسانی که قبلا در پست و مقامی بودند و امروز نیستند با مراجعه به ما درخواست های عجیب و غریب نداشته باشند.

پایان پیام/

کد خبر: 1118609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =