برکات بانوی کرامت در ایران اسلامی گسترده است/ حضرت معصومه (س) انقلاب فکری عمیقی ایجاد کرد

حجت الاسلام حسین منصوری گفت: حضرت معصومه (س)با پیروی از برادر و امام خود حضرت رضا(ع) انقلاب فکری عمیقی ایجاد کرد و جامعه را از سقوط در گرداب خطرناک انحراف و التقاط رهایی بخشید.

حجت الاسلام حسین منصوری، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز مرکزی با اشاره به سفارش سه تن از امامان معصوم پیرامون زیارت مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: سه تن از امامان معصوم و بزرگوار ما یعنی امام رضا(ع)، امام صادق(ع) و امام جواد (ع) فرمودند که بهشت برای کسی که حضرت فاطمه معصومه(س) را زیارت می‌کند، واجب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تاکید بر اینکه این بانوی بزرگوار نگین شهر قم هستند، افزود: آثار و برکات حضور آن حضرت در ایران اسلامی و خاصه در شهر مقدس قم گسترده است، به‌طوری که  شهر قم در روایات مورد توجه ائمه معصومان بوده که نشان‌دهنده جایگاه این شهر است.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به روایاتی از ائمه معصومین (ع) ادامه داد: بر اساس فرموده امام رضا (ع) اهل قم انصار و یاوران اهل‌ بیت(ع) هستند و همچنین امام صادق (ع) می‌فرمایند شهر قم آشیانه آل محمد(ص) و پناهگاه پیروان و شیعیان است.

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه حضرت معصومه(س) یک امامزاده عادی نیست و جایگاهی ویژه در نزد خداوند و اهل‌بیت(ع) دارد یادآور شد: جایگاه امام رضا(ع) در قامت یک امام معصوم قابل‌ مقایسه با مقام حضرت معصومه نیست، اما  مقام این حضرت از تمام دختران حضرت موسی بن جعفر(ع) بالاتر است و حتی از میان تمام فرزندان این امام معصوم نیز برتر بوده و جایگاهی ویژه دارد.

حضرت معصومه(س)انقلاب فکری عمیقی ایجاد کرد

وی ولایت‌پذیری را از دیگر شاخص‌های بانوی کرامت خواند و افزود: آن حضرت همچون برادر خود در زمانی که ترجمه آثار علمی بیگانگان به اوج خود رسید و عباسیان در برابر مکتب علمی اهل بیت(ع) عرض اندام می‌کردند و از این طریق پیروان مکتب اسلام راستین را دلسرد کنند، در این شرایط، حضرت معصومه (س) با پیروی از برادر و امام خود حضرت رضا (ع) انقلاب فکری عمیقی ایجاد کرد و جامعه را از سقوط در گرداب خطرناک انحراف و التقاط رهایی بخشید و با برقراری جلسات علمی که سلسله سند و محتوای احادیث آن حضرت گویای چنین مجالسی است، از حریم امامت و ولایت دفاع می‌کرد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1118654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =