پیش بینی بازار خودرو تا پایان سال /چرا قیمت ها افزایش یافت؟

کارشناس خودرویی گفت: مردم حق دارند که از بالا بودن قیمت خودرو ناراضی باشند زیرا قیمت خودرو آن هم خودروهای قدیمی و بی کیفیت در ایران نسبت به درآمد مردم گران است.

بابک صدرایی؛ کارشناس بازار خودرو در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز در رابطه با وضعیت بازار و پیش بینی از ماه های آینده گفت: ریشه اصلی بازار خودرو به مذاکرات هسته ای و بازار ارز بستگی دارد چنانچه طی روزها و ماه های آینده توافقاتی در خصوص برجام رخ دهد قطعا نرخ ارز به لحاظ روانی کاهش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه خودروسازان در شرایط فعلی زیان میدهند تاکید کرد: حرف من به معنای طرفداری از خودروسازان نیست ولی باید واقعیت را هم در نظر بگیریم که هزینه تمام شده تولید در کشور ما بسیار بیشتر از نرخ کنونی است.

صدرایی تاکید کرد: مردم حق دارند که از بالا بودن قیمت خودرو ناراضی باشند زیرا قیمت خودرو آن هم خودروهای قدیمی و بی کیفیت در ایران نسبت به درآمد مردم گران است.

وی با بیان اینکه دولت با سیاسی کاری تا عید مانع از افزایش قیمت ها میشود عنوان کرد: در حال حاضر کشور به قدری وضعیت نابسامانی دارد که نمی توان پیش بینی بلند مدت کرد ولی به نظر میرسد تا عید روال بر همین منوال پیش رود.

این کارشناس خودرویی در پاسخ به این سوال که  ورود شخص رییس جمهور به موضوع و لغو دستور مدیران عامل خودروسازی ها برای افزایش قیمت ها این حاشیه را بوجود آورده که احتمال تغییر مدیریت وجود دارد گفت: با تغییر مدیریت هیچ مشکلی حل نخواهد شد زیرا در دروره های قبلی نیز مدیریت ها تغییر کردند ولی مشکلات همچنان باقی ماند در واقع تغییر مدیریت به نوعی پاک کردن صورت مساله است.

پایان پیام/

کد خبر: 1118658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =