راهیابی فرنگی کاران دانشگاه آزاد اسلامی به نیمه نهایی لیگ برتر   

تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی با شش پیروزی مقتدرانه در دور رفت و برگشت لیگ برتر بیست و یکم به نیمه نهایی رسید و خود را به عنوان مدعی جدی قهرمانی معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، رقابت های دور برگشت بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در گروه «ب» امروز به میزبانی بیرجند برگزار شد و دانشگاه آزاد اسلامی نایب قهرمان فصل گذشته، ابتدا 7 به 3 مقابل تیم خراسان جنوبی (میزبان) به برتری رسید. شاگردان مجید رمضانی در دانشگاه آزاد اسلامی، سپس در دیداری حساس و پرهیجان به مصاف تیم شهدای مدافع حرم قم رفتند و با پیروزی 6 به 4 جایگاه خود را در صدر جدول گروه تثبیت کردند. فرنگی کاران دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز نیز به مصاف تیم سیدبابل رفتند و با برتری ۷ به ۳ و در مجموع کسب شش پیروزی در دور رفت و برگشت به نیمه نهایی رسیدند. 

در این رقابت ها ۱6 تیم در چهار گروه به مصاف هم می‌روند و از هر گروه، فقط یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کند. 

آزادکاران دانشگاه آزاد اسلامی نیز با سرمربیگری بهنام طیبی، در بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشتی صدرنشین گروه «ج» شدند و به مرحله نیمه نهایی رسیدند.

دکتر امیرعباس لشگری رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، با ابراز خرسندی از صعود فرنگی کاران و آزادکاران به نیمه نهایی لیگ برتر، ابراز امیدواری کرد که این دو تیم با اخلاق با توجه به تلاش و شایستگی های خود روی سکو بایستند و افتخاری تازه برای دانشگاه رقم بزنند.

کد خبر: 1118669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =