مدیر جدید شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد استان خوزستان معرفی شد

یوسف آقاجری به عنوان مدیر جدید ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) از اهواز، مراسم  تکریم و معارفه مدیران شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با حضور جمعی از مسئولان محلی و دانشگاهی در سالن جلسات شهدای مدافع حرم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز برگزار شد.

رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی: برنامه های جدید برای ارتقای خدمات و فعالیتهای مختلف فرهنگی، آموزشی، هنری و ورزشی اجرا می شوند.

مدیر جدید شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد استان خوزستان معرفی شد

بنا براین گزارش، احمد صالحی آرا رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی  با بیان این مطلب که شهدا  برگزیدگان آخرالزمان هستند گفت:  خدمت به خانواده ایثار گر و شاهد ارزش و ارج بسیار والایی در نزد پرودگار  دارد زیرا که شهدا و ایثارگران ارزش مند ترین سرمایه خود را خالصانه در راه خداوند معامله کردند.

وی با اشاره به تقدیم ۳۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و 74 شهید مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ارزش ها، آرمانها و وصایای این عزیزان در محیط علمی و فرهنگی دانشگاه باید به عنوان سرلوحه فعالیتها قرار گیرد و یاد و خاطره آنان برای همیشه در ذهن مردم این کشور نقش خواهد بست.

صالحی آرا  در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیتها و خدمات  مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و از برگزاری حدود  دو هزار و 272  کلاس دفاع مقدس، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگر، برگزاری  ویژه برنامه های مجازی شهید و شهادت در سال گذشته اشاره و تصریح کرد: برنامه های جدید برای ارتقای خدمات و فعالیتهای مختلف فرهنگی، آموزشی، هنری و ورزشی ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی تدوین و بزودی اجرا می شوند.

رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی  همچنین در این مراسم گفت: کار جهادی،   همکاری و هم افزایی مسئولان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان سبب شد از مشکلات و چالش های  سیل سال 1398  این استان سرفرازنه خارج شویم.

وی تعداد شهدای دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان  را 30 شهید دوران دفاع مقدس و مدافع حرم  و همچنین افتخار میزبانی 19 شهید گمنام اعلام کرد و خواستار تدوین سیاست ها و برنامه های کاربردی و عملیاتی در حمایت از خانواده های این عزیزان شد.

صالحی آرا چابک سازی ساختارها را یکی از راه حل های  ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و از تهیه طرحهایی برای رفع  مشکلات جامعه هدف خبر داد.

وی همچنین  مهارت آموزی، ارتقای سطح خدمات و فعالیتها،   اجرای برنامه های کاربردی و عملیاتی، تکریم خانواده و برگزاری برنامه های ماندگار فرهنگی و هنری را از جمله اهداف  مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری عنوان نمود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان: جذب 19 هزار دانشجوی جدید در سال تحصیلی 1400 - 1401

مدیر جدید شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد استان خوزستان معرفی شد

حجه الاسلام والمسلمین دکتر فرج اله براتی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان  نیز در این مراسم با بیان ارج و ارزش ایثار و شهادت گفت: توفیق بزرگی است که جوانان این مرز و بوم جان خود را خالصانه در راه ارزشهای اسلامی وآرمانهای انقلابی اهدا می کنند.

وی  با بیان یاد شهدای دانشجوی دوران دفاع مقدس  و شهدای مدافع حرم  گفت: ارزشها و یاد این شهدا هرگز در این جامعه به فراموشی نخواهد رفت.

براتی خدمات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان در بحرانهای مختلف این استان را قابل تحسین دانست و با اشاره به  سیل سال 1398 خوزستان  گفت:  با روحیه جهادی، هم دلی و مدیریت مهندس صالحی آرا در دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد خدمات و فعالیتهای ارزنده در این باره بوده ایم.

وی با اشاره به جذب حدود 19 هزار دانشجوی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان، از افزایش بهره وری خدمات  به دانشجویان خبر داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان : تقدیر از خدمات ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی

مدیر جدید شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد استان خوزستان معرفی شد

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان نیز که در این مراسم شرکت کرده بود با اشاره به همکاری ارزنده دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با دانشجویان ایثارگر و شاهد، آرامش و ارتقای تحصیلی و علمی  این دانشجویان را حاصل این همکاری دانست.

وی از انجام رایزنی برای برقراری تسهیلات تحصیلی ویژه خانواده شاهد و ایثار گر زیر 25 درصد خبر داد.

 فرجیان در این مراسم همچنین خواستار راه اندازی برنامه هایی به منظور ارتقای  بنیه علمی دانشجویان و نخبه پروری بین دانشجویان شاهد و ایثارگر شد.

 در پایان این مراسم، یوسف آقاجری به عنوان مدیر جدید ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی  اهواز و همچنین استان خوزستان معرفی و از خدمات و فعالیتهای سید احمد موسوی مدیر سابق این ستاد تقدیر شد.

مدیر جدید شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد استان خوزستان معرفی شد

گفتنی است پیش از این مراسم، رییس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی   به همراه رییس دانشگاه آزاد  اسلامی خوزستان و جمعی از مسئولان دانشگاهی با حضور بر مزار دو شهید گمنام واحد اهواز، یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشتند.

مدیر جدید شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد استان خوزستان معرفی شد

انتهای پیام/

کد خبر: 1118735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =