هاشمیان: طارمی مشکل خاصی برای بازگشت به تیم ملی ندارد

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مهدی طارمی تاکنون کمک زیادی به تیم ملی کرده است و مشکل خاصی برای بازگشت او به تیم ملی وجود ندارد.

به گزارش گذوه ورزشی ایسکانیوز، وحید هاشمیان، مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره پیروزی‌های این تیم برابر لبنان و سوریه در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار داشت: خدا را شکر ۲ بازی خارج از خانه را بردیم. بازی‌های سختی داشتیم. تیم ملی نشان داد که تا آخر می‌جنگد و همیشه امیدوار است. روز گذشته هم برابر سوریه مقتدرانه بازی کردیم. ان شاالله در ۴ بازی پیش رو عملکرد خوبی خواهیم داشت.  

او افزود: خوشحالیم که مردم ایران از پیروزی‌های تیم ملی خوشحال شدند. هنوز به شرایط آرمانی نرسیدیم و به فرصت بیشتری نیاز داریم. ما نتوانستیم بازی دوستانه برگزار کنیم، زیرا فیفا دی خالی برای ما وجود نداشت. ان شاالله روز به روز بهتر می‌شویم تا بتوانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم.  

هاشمیان درباره کیفیت زمین‌های محل بازی ایران با لبنان و سوریه گفت: زمین‌ها کیفیت مناسبی نداشت، اما بازیکنان ما خودشان را با هر شرایطی وفق می‌دهند. مهم‌ترین نکته پیروزی در این ۲ دیدار بود که ان شاالله در بازی‌های آینده هم تداوم داشته باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره پست اعتراضی بازیکنان تیم ملی درباره امکانات و شرایط این تیم اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی زحمت کشیدند و شایستگی بالایی دارند. باید خواسته‌های آن‌ها عملی شود، زیرا فقط به فکر تیم ملی و شاد کردن مردم ایران هستند.  

او در پاسخ به این سوال که مشکل مهدی طارمی برای بازگشت به تیم ملی برطرف خواهد شد یا خیر گفت: به اعتقاد من مشکل خاصی وجود ندارد. طارمی یکی از بهترین بازیکنان ما به شمار می رود و تاکنون کمک زیادی به تیم ملی کرده است. به امید خدا با درایت اسکوچیچ، فدراسیون فوتبال و هوشیاری طارمی، او به تیم ملی باز می گردد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
      0 0
      (خواهش میکنم مسئولان بخوانند) ، فدراسیون باید سریعتر از مهدی طارمی و دراگان اسکوچیچ دعوت رسمی به عمل بیاورد تا کسی جرات نکند نیاید و باید مشکل این دو نفر را حل کنند خواهش میکنم نگذارید تا دو ماه دیگر که بازی ها هست لطفا در این هفته مشکل این دو را حل کنید.