روسیه: مبارزه با تروریسم در سوریه ادامه دارد

نماینده رئیس جمهور روسیه در امور سوریه بر لزوم ادامه مبارزه با گروه‌های تروریستی در ادلب و داعش در شرق سوریه تاکید کرد و گفت که حملات رژیم صهیونیستی به سوریه نباید تکرار شود.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایسکانیوز، روسیه با رد کردن هر گونه تلاش برای ایجاد شبه‌دولت در داخل سوریه، بر لزوم احترام به حاکمیت سوریه و عدم تکرار حملات رژیم صهیونیستی به آن تاکید کرد.

به نوشته روسیا الیوم، «الکساندر لاورنتیف»، نماینده رئیس جمهور روسیه در امور سوریه گفت: تلاش‌ها برای ایجاد شبه‌دولت در داخل سوریه قابل قبول نیست، اما باید به دولت سوریه احترام گذاشت و حملات اسرائیل نیز نباید تکرار شود.

دیپلمات روس این اظهارات را در یک جلسه گفت‌وگو در کاخ کنفرانس‌ها در دمشق در حاشیه نشست دو نهاد هماهنگ کننده روسیه و سوریه برای پیگیری کار کنفرانس بین المللی بازگشت آوارگان بیان داشت.

لاورنتیف در این نشست گفت: تداوم مبارزه با گروه‌های تروریستی به‌ویژه گروه‌های حاضر در ادلب و اجرای توافق‌نامه‌های امضا شده توسط ترکیه که مسئولیت حملات تروریستی در آنجا را بر عهده دارد، ضروری است و همچنین باید با گروهک تروریستی داعش در شرق سوریه مبارزه شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1118814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =