ارزیابی سالانه از ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای ارزیابی سالانه ستادهای این مرکز با هدف ارتقای خدمات خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) از اهواز، احمد صالحی آرا در پنجمین جلسه مسئولین شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی  خوزستان که به میزبانی واحد اهواز برگزار شده بود، با بیان این مطلب که خدمت برای خانواده شاهد و ایثارگران،   در راستای رضایت خدا و رسول اکرم است، از اجرای برنامه های متنوع از جمله آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای این خانواده ها خبر داد و گفت : این برنامه ها به صورت سالانه از سوی دفاتر شاهد واحدهای مختلف دانشگاهی اجرا و مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی این برنامه ها را در قالب 46 عنوان تقسیم بندی کرد و افزود :  ۱۱ عنوان در زمینه مباحث آموزشی و دانشجویی، 14 عنوان   مربوط به مباحث فرهنگی و مشاوره، 7 عنوان به مباحث دفاع مقدس 8 عنوان مربوط به مباحث نظارت و ارزیابی است.

 ارزیابی سالانه از ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

صالحی آرا با تصریح به این مطلب که اجرای این برنامه ها از سوی مسولان ستادهای شاهد و ایثارگر استانی با بومی سازی عملیاتی می شوند گفت :  بومی سازی برنامه ها باید از اطلاعات شناسنامه یا بانک اطلاعاتی جامع هر واحد دانشگاهی انجام شود تا خدمات رسانی بهتری برای خانواده های شاهد و ایثارگران صورت پذیرد.

بنابراین گزارش، در این نشست حسن شیرزادی معاون آموزشی دانشجویی،  محمد رستمی مسئول امور استان ها،  کمالی مسئول امور کارکنان و اساتید مرکز شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی نیز به تشریح فعالیتها و برنامه های مربوط به  خود پرداختند و در پایان جلسه به سوالات مسئولین دفاتر امور شاهد و ایثارگران استان خوزستان پاسخ دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118843

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =