هلاکت ۵ داعشی در دیالی عراق

ارتش عراق موفق شد در حملاتی هوایی در دیالی در شرق این کشور، ۵ عنصر تروریستی داعش را به هلاکت برساند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز به نقل از العربیه، هسته اطلاع رسانی امنیتی ارتش عراق امروز (پنجشنبه) از هلاکت پنج داعشی در عملیات هوایی ارتش عراق در دیالی در شرق این کشور خبر داد.

این هسته اطلاع رسانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «قهرمانان نیروی هوایی ارتش موفق شدند پنج تروریست وابسته به گروه تروریستی داعش را در استان دیالی به هلاکت برسانند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «این عملیات پس از عملیات شناسایی و جمع آوری اطلاعات با فرماندهی گروه عملیات دیالی صورت گرفت.»

چندی پیش نیز نیروهای تیپ ۲۵ الشحد الشعبی موفق شدند حمله عناصر باقی مانده از تروریست‌های داعش در منطقه الحضر در جنوب استان موصل را در ۸ محور خنثی کنند.

گفتنی است که در ماه‌های اخیر، حملات تروریست‌های داعش به ویژه در منطقه بین کرکوک و صلاح الدین (شمال) و دیالی (شرق) که به «مثلث مرگ» معروف است، افزایش یافته است.

 تروریست‌های تکفیری داعش از سال ۲۰۱۴ میلادی حمله‌ای گسترده و همه جانبه علیه تمامیت ارضی عراق را آغاز کردند و بخش‌های وسیعی از خاک عراق را به اشغال خود درآوردند. در سال ۲۰۱۷، عراق با پس گرفتن قلمرو خود از چنگ داعش، که تقریباً یک سوم مساحت این کشور را در بر می‌گرفت، پیروزی بر این گروه تروریستی را اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =