آخرین مهلت شرکت در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها اعلام شد

مهلت شرکت در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها فردا ۳۰ آبان ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام در فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های کشور از دوشنبه ۱۷ آبان آغاز شد و فردا ۳۰ آبان ماه به پایان می‌رسد.  متقاضیان می‌توانند با مراجعه به وبسایت مرکز جذب اعضای هیئت علمی با توجه به نیاز دانشگاه‌ها در رشته تخصصی خود نسبت به انتخاب سه مورد از محل تقاضا اقدام کنند.

لازم به ذکر است این مهلت بر اساس اعلام معاون برنامه‌ریزی و اجرایی مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم تمدید نخواهد شد. به همین منظور از متقاضیان درخواست می‌شود در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام و انتخاب دانشگاه‌ها و مؤسسات مورد نظر خود اقدام کنند.

دانشگاه‌ها از ۶ آذرماه تا ۷ اسفند ماه نسبت به بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه، ارسال پرونده های متقاضیان دارای شرایط اولیه به کمیته های بررسی توانایی های علمی و صلاحیت عمومی، اتخاذ تصمیم در هیئت اجرایی جذب دانشگاه و ارسال پرونده متقاضیان مورد تایید هیئت اجرایی جذب دانشگاه به دبیرخانه هیئت مرکزی جذب اقدام خواهند کرد. 

مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم نیز از ۸ اسفند ماه ۱۴۰۰ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ به بررسی پرونده‌های ارسال شده پرداخته و نتیجه نهایی تا اول خرداد ۱۴۰۱ توسط دانشگاه به متقاضی اعلام خواهد شد.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی، با شماره ۰۲۱۸۲۲۳۴۶۶۶ (مرکز پاسخگویی) تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1118999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =