اعتراض مردم به اختلال در مترو تهران / مدیرعامل عذرخواهی کرد

نقص فنی به وجود آمده در یکی از قطارهای مترو تهران منجر به توقف ۳۰ دقیقه‌ای شد که ازدحام و تاخیر به وجود آمده اعتراض مردم را به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، صبح امروز حرکت قطارهای مترو تهران در برخی از ایستگاه‌ها دچار اختلال شد و توقف ۳۰ دقیقه‌ای قطار خط چهار متروی تهران در در ورودی ایستگاه تئاترشهر حوالی ساعت ۷:۱۵ صبح امروز شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ منجر به ازدحام شلوغی در ایستگاه‌ اشاره شده و دیگر ایستگاه‌ها شد.

ایستگاه‌های اکباتان، میدان آزادی، انقلاب اسلامی و چهارراه ولیعصر که از شلوغ‌ترین ایستگاه‌های متروی تهران هم هستند به دلیل این توقف ۳۰ دقیقه‌ای با ازدحام بسیار زیادی مواجه شدند و این شلوغی اعتراض مردم را به دنبال داشت و در برخی ایستگاه‌ها این اعتراض‌ها با مداخله مسئولان حراست مترو همراه بود. در فیلم‌های منتشر شده از مترو مامور حراست مانع تصویربرداری توسط یک خبرنگار شده و درگیری لفظی بین آن‌ها به وجود می‌آید.

شرکت بهره برداری مترو تهران در اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از اختلال به وجود آمده دلیل این توقف را نقص فنی خواند و همچنین علی عبدالله‌پور؛ مدیر عامل این شرکت هم در گفت‌گویی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: دلیل توقف قطار خط چهار مترو نقص فنی بوده و تکنسین‌های فنی به ایستگاه اعزام و مشکل را برطرف کرده‌اند.

او ادامه داد: نقص فنی ۳۰ دقیقه طول کشیده و هم اکنون حرکت قطارها به صورت عادی است. این نقص از سمت غرب به شرق بود و از جهت مخالف مشکلی ایجاد نشد و وقفه‌ای هم نداشتیم.

خط چهار متروی تهران از ایستگاه ارم سبز آغاز و تا ایستگاه شهید کلاهدوز ادامه دارد و یکی از خطوط پرمسافر ناوگان مترو تهران است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1119027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =