مجلس مشخص کننده مرجع ثبت سند مالکیت خودرو خواهد بود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: رای اکثر نمایندگان مجلس مشخص کننده مرجع ثبت سند مالکیت خودرو خواهد بود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (شنبه 29 آبان) در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره دوراهی مردم در سند مالکیت خودرو اظهار داشت: در مجلس 2 نقطه نظر متفاوت درباره سند مالکیت خودرو وجود دارد اما در مجموع و در نهایت رای اکثر نمایندگان مجلس مشخص کننده مرجع ثبت سند مالکیت خودرو خواهد بود.

وی افزود: 3 استفساریه در مجلس در این باره وجود دارد که در 2 استفساریه، دو نکته متفاوت از یکدیگر وجود دارد.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: در تعدادی از این طرح‌ها آمده که ثبت سند، تغییر سند، تغییر پلاک، کشف مالک و اصالت خودرو توسط راهور ناجا باشد و در برخی از این طرح‌ها هم پیشنهاد شده که توسط دفاتر اسناد رسمی این کار صورت گیرد.

حاجی دلیگانی گفت: اکثریت نمایندگان مجلس در نهایت به یکی از این 2 طرح رای خواهند داد ولی در مجموع باید ادغعامی بین تمامی ۶ طرحی که در این باره وجود دارد صورت گیرد تا در نهایت یکی از این طرح‌ها به صحن علنی مجلس ارائه شده و تصمیم‌گیری لازم اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورتی که امروز در جامعه احساس می‌شود و مردم هم خواهان تعیین تکلیف خود در این باره هستند مجلس سعی می‌کند این موضوعات سریع‌تر جمع بندی شود.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: کمیسیون تخصصی مجلس در این باره بایستی نقطه‌نظرات را اخذ کند و در نهایت یکی از گزینه ها را انتخاب کرده و تکلیف مرجعیت ثبت سند خودرو برای مردم را مشخص کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =