هیأت جمهوری آذربایجان به تهران می‌آید

«شاهین مصطفی‌اف» معاون نخست‌وزیر جمهوری آذربایجان امروز در راس هیاتی به ایران سفر می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، امروز (یکشنبه) هیأت جمهوری آذربایجان به سرپرستی «شاهین مصطفی‌اف» معاون نخست‌وزیر این کشور که ریاست مشترک کمیسیون دولتی امور اقتصادی، بازرگانی و بشردوستانه جمهوری آذربایجان و ایران را برعهده دارد به تهران سفر می‌کند.

طبق گزارش خبرگزاری «آذرتاج» جمهوری آذربایجان، در این سفر دیدارهایی در وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و نفت ایران برگزار و چشم‌انداز همکاری‌های دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

اخیراً «جیحون بایراموف» وزیر خارجه جمهوری آذربایجان در مصاحبه‌ با خبرگزاری صدا و سیما گفت: علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران هستیم و همکاری‌های زیادی پیش روی دو کشور است.

وزیر خارجه جمهوری آذربایجان درباره آینده روابط دو کشور هم اظهار داشت: می‌توانم بگویم با توجه به اشتراکات فراوان دو کشور، طرح‌های زیادی برای همکاری‌های دوجانبه وجود دارد. مطمئن هستم که روابط خوب گذشته را می‌توانیم بر اساس حسن همسایگی توسعه دهیم.

جیحون بایراموف با اشاره به لزوم توسعه روابط دو کشور، افزود: اولویت سیاست خارجی جمهوری آذربایجان حفظ و توسعه روابط با کشورهای همسایه به ویژه جمهوری اسلامی ایران است و با توجه به زمینه‌ها و ظرفیت‌های فراوان همکاری‌های دوجانبه و پیشینه همیشه مثبت این روابط، در آینده نیز شاهد توسعه روابط دو کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =