مهلت ثبت‌نام جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها تمدید شد

معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیئت علمی اعلام کرد: مهلت ثبت نام متقاضیان شرکت در فراخوان جذب هیئت علمی سال ۱۴۰۰ تا ششم آذرماه تمدید شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جعفر جعفری درباره تمدید مهلت جذب هیئت علمی دانشگاهها گفت: به اطلاع علاقمندان به عضویت هیئت علمی دانشگاه‌ها می‌رساند با توجه به احتمال ایجاد اختلال در تهیه مدارک لازم برای ثبت نام و درخواست شمار زیادی از متقاضیان، مهلت ثبت نام فراخوان سال ۱۴۰۰ تا پایان ساعت اداری روز شنبه ششم آذرماه تمدید شد.

وی افزود: با توجه به تکمیل برخی از ظرفیت‌ها سزاوار است متقاضیانی که تاکنون ثبت نام کرده‌اند نسبت به ویرایش پروفایل خود و ثبت نهایی اقدام کنند.

معاون برنامه ریزی و امور اجرایی مرکز جذب اعضای هیئت علمی تاکید کرد: با توجه به اینکه فراخوان به هیچ‌وجه مجدداً تمدید نخواهد شد از متقاضیان خواست ثبت نام خود را به آخرین ساعتها موکول نکنند

براساس این گزارش، فرایند ثبت‌نام متقاضیان بیست و پنجمین فراخوان جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مربوط به فراخوان شهریور ۱۴۰۰ که از ۱۷ آبان ۱۴۰۰ شروع شده بود، امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه به پایان می‌رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =