افتخار آفرینی دانشجویان دانشگاه آزاد همدان در مسابقات کشوری کاراته

مسابقات کشوری کاراته سبک شوتوکان به میزبانی استان همدان برگزار شد و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با کسب رتبه های برتر توانستند راهی مسابقات جهانی به میزبانی کشور قزاقستان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز همدان، کرم الله شهگل، دبیر هئیت کاراته همدان عنوان کرد: سومین دوره مسابقات قهرمانی کشور تحت عنوان قهرمان قهرمانان بانوان و اقایان در رده‌ی سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش کاتا و کومیته در تاریخ ۲۹ و ۳۰ ابان ماه در سالن امام علی دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

وی افزود: مسابقات از لحاظ کمی و کیفی و در سطح مطلوبی انجام شد و آینده سازان کاراته کشورمان صحنه‌های زیبایی از فنون مختلف را به نمایش گذاشتند.

دبیر هئیت کاراته استان همدان تصریح کرد: در این مسابقات در بخش اقایان استان همدان اول و استان تهران و کرمان به ترتیب دوم و سوم شدند و در بخش بانوان نیز استان تهران، لرستان و کردستان عناوین اول تا سوم تیمی را کسب کردند و همچنین از استان های ایلام و قزوین به عنوان با اخلاق ترین کاراته کاران تقدیر به عمل آمد.

کرم الله شهگل افزود: در این مسابقات ۴۲۰ بازیکن در بخش بانوان و ۵۷۰ نفر  در بخش اقایان از  ۱۵ استان  به رقابت پرداختند و در انتهای مسابقات بانوان، استان همدان مقام‌های رنگارنگی را کسب کرد و مربی این تیم خانم فائزه ترکمان دانشجوی دانشگاه آزاد واحد همدان به عنوان مربی برتر فنی اعلام شد.

همچنین در ادامه  مریم رستمی و نگارحصارخانی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی همدان نیز به عنوان بازیکنان برتر فنی اعلام شدند و مبینا قمری نیز از دیگر دانشجوبان دانشگاه آزاد اسلامی همدان بود، به مقام اول دست یافت.
در پایان مسابقات آقایان نیز، استان همدان با کسب ۲۳ طلا، ۲۸ نقره و ۳۲ برنز  مقام اول تیمی را کسب کرد.


نگار حصارخانی یکی از بازیکنان برتر مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در مسیر پیشرفت و پیروزی ورزشکاران بسیار کمک کرد و در تمرینات ورزشکاران همراه بود

وی افزود: برای هر تمرین که نیاز به سالن و تجهیزات داشتیم، دانشگاه به موقع امکانات لازم را در اختیار ما قرار می‌داد که این موضوع در پیشرفت سطح ورزشکاران کمک مضاعفی می‌کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1119160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =