مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۳۰آبان‌

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در یکشنبه(سی‌ام آبان‌ماه) را در ادامه می‌خوانید:


بهترین راه رسیدن به پیروزی ، اقتدا کردن به شهدا و پیروی از راه آنان

 همزمان با هفته گرامی داشت بسیج و دهمین سالگرد شهادت پدر موشکی ایران سردار شهید حسن تهرانی مقدم  یادواره شهدای شهر خشکرود شهرستان زرندیه با حضور با شکوه و چشم گیر اقشار مختلف مردم، مسئولان شهرستانی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان و با سخنرانی برادر پدر موشکی ایران حاج محمد تهرانی مقدم در سالن ورزشی صالحین شهر خشکرود برگزار شد.

محمد تهرانی مقدم بهترین راه را برای رسیدن به پیروزی، اقتدا کردن به شهدا و پیروی از راه آنان دانست و خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات زندگی نیز باید به بندگان برگزیده خدا که همان شهیدان هستند متوسل شویم.

وی افزود: برای رسیدن به هدف نهایی ، این شجره طیبه و به پا خاسته از جان مردم با تبعیت از ولی فقیه ، پیچ های تاریخی را با موفقیت طی خواهد کرد.  شهدا با الگو گرفتن از مکتب حسینی و انتخاب راه بندگان خاص خدا از جمله حضضرت اباعبدالله الحسین (ع) به مجاهدت پرداختند .

برادر پدر موشکی ایران با بیان اینکه دشمنان در دفاع مقدس و طی هشت سال با هم متحد شدند تا جمهوری اسلامی را به انزوا بکشند، گفت: اخلاص و ولایتمداری رزمندگان اسلام، یعنی همان دو ویژگی اصلی بسیجیان، مانع تحقق این رویای نافرجام دشمنان شد.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۳۰آبان‌


150 استاد بسیجی در دانشگاه آزاد خراسان رضوی زمینه‌ساز ایجاد پژوهش برای نقش‌آفرینی در فضای علمی کشور هستند


همزمان با هفته بسیج ، صبح امروز همایش جهادگران علم و فناوری سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد. محسن مرادی در این همایش با تبریک هفته بسیج گفت : آنگاه که تفکر بسیجی بر حوزه های مختلف کشور به ویژه حوزه علم و فناوری حاکم شد حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و واحد مشهد در حوزه های مختلف علمی پژوهشی حرف های زیادی برای گفتن دارد، افزود:  دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در ۱۲ واحد  و ۶ مرکز دارای بیش از ۶۰ هزار دانشجو و قریب به هزار و ۱۰۰ استاد محقق پژوهشگر و دانشمند در حوزه های مختلف مشغول فعالیت هستند. در این مجموعه ۱۵۰ استاد در بسیج اساتید زمینه‌ساز و مبادی ایجاد پژوهش‌ها و تحقیقات بسیار گسترده برای نقش آفرینی در فضای علمی کشور شده‌اند.

مرادی شعار امروز دانشگاه آزاد اسلامی را نقش آفرینی در فضای اجتماعی کشور عنوان و تصریح کرد: روحیه بسیجی آنگاه که بر فعالیت علمی دانشگاه حاکم شده است منجر به فهم بهتر مسائل اجتماعی و حرکت به سمت دانشگاه اجتماعی شده است. حرکت به سمت دانشگاه مسئله محور ، دانشگاه اجتماعی و ایفای نقش در فضای اجتماعی، امروز از دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه ای ساخته که به اذعان خیلی از اندیشمندان ، توانسته گام های موثری در رفع مسائل اجتماعی بردارد. 

وی افزود : امروز دانشگاه آزاد اسلامی با روحیه و تفکر اساتید بسیجی، در تولید بذر گام‌های موثری برداشته است. ما تاکنون در تولید بذر کاملا وابسته بودیم. حرکتی که در جهاد علمی دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده تا یک سال آینده بیش از ۱۰ درصد بذر کشور به ویژه در حوزه جالیز در دانشگاه آزاد اسلامی تولید خواهد شد. این حرکت دانشگاه آزاد با محوریت اساتید بسیجی نویدبخش آینده ای بهتر برای این دانشگاه است.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۳۰آبان‌

رشد ۴۴ درصدی جذب نودانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا

کیان پهلوان‌افشاری رئیس دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا و قرچک در ورامین از روند صعودی و رشد ۴۴ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک خبر داد.

وی افزود: واحد دانشگاهی ورامین در ایام ثبت‌ نام داوطلبان ورود به مراکز آموزش عالی و دانشگاه‌ها با تکیه بر برنامه‌ریزی هدفمند، استفاده از تمام امکانات سرمایه‌ای، بهره‌مندی از توانمندی نیروی انسانی و شیوه‌های تبلیغاتی اثربخش، شاهد افزایش ۴۴ درصدی جذب دانشجو در مقایسه با سال گذشته بود.

رئیس دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا و قرچک با بیان اینکه این واحد دانشگاهی مانند سایر دانشگاه‌ها در سال‌های اخیر با کاهش دانشجو مواجه بود، تأکید کرد: با وجود این در سال تحصیلی ۱۴۰۰ رشد بیش از ۴۰ درصدی جذب دانشجو را در مقایسه با سال گذشته داشته‌ایم.

پهلوان‌افشاری اتفاق ارزشمند رشد جذب را مرهون همت والا و تلاش‌های بی‌دریغ تمام همکاران و عوامل اجرایی ستاد ثبت‌نام برشمرد و ادامه داد: روند صعودی جذب دانشجو قطعاً نویدبخش آینده‌ای روشن در این مجموعه دانشگاهی است.

وی با قدردانی از مسئولیت‌پذیری ستودنی همه همکاران سختکوش در بخش‌های مختلف که موجب سربلندی و اعتلای واحد ورامین-پیشوا و قرچک را فراهم می‌آورند، ابراز امیدواری کرد که استمرار و تقویت مساعی جمعی و همدلی و دلسوزی حداکثری، موجب دستیابی به قله‌های رفیع علمی و ارتقای سطح معیشت و بالندگی هرچه بیشتر کمی و کیفی در خدمت‌رسانی به دانشجویان شود.

مهم‌ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ۳۰آبان‌

انتهای پیام/
 

کد خبر: 1119196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =