واکنش روسیه به سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران

اولیانوف در واکنش به سفر رافائل گروسی به تهران، گفت: این فرصت خوبی برای آژانس و مقامات جدید در ایران خواهد بود تا همکاری‌ های نزدیک‌تری را درباره موضوعات مورد علاقه مشترک انجام بدهند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین امروز یکشنبه به سفر «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی واکنش نشان داد.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در پیامی توییتری در این باره نوشت: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روزهای ۲۲ تا ۲۳ نوامبر (دوشنبه و سه شنبه، اول و دوم آذر) به تهران سفر خواهد کرد.

«میخائیل اولیانوف» در این ارتباط اضافه کرد: این فرصت خوبی برای آژانس و مقامات جدید در ایران خواهد بود تا تماس‌ها و همکاری‌های نزدیک‌تری را در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک برقرار کنند. آرزو می‌کنیم که دوطرف گفتگوهای سازنده‌ای داشته باشند.

واکنش روسیه به سفر مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ۲۸ آبان ماه سال جاری با صدور بیانیه‌ای از دیدار رافائل گروسی مدیرکل این آژانس با مقامات ایران طی سه شنبه هفته جاری خبر داده بود.

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در این بیانیه اعلام کرده بود: می‌توانم تأیید کنیم که رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه شنبه ۲۳ نوامبر (۲ آذر) با مقامات عالیرتبه ایران در تهران دیدار خواهد کرد.

گفتنی است که پیش از این هم اعلام شده بود که «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اوایل آذرماه برای دیدار و گفتگو با مسئولان کشورمان به تهران سفر خواهد کرد.

گروسی قرار است در سفر روز سه‌شنبه خود به تهران با «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی و همچنین «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1119214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =